راه‌اندازی سرویس جدید میکروترانزیت در شهرهای آمریکایی

شهر ثروتمند پالوآلتو و خلیج هاف‌مون در سان‌فرانسیسکو و کالیفرنیای ایالات‌متحده‌آمریکا با راه‌اندازی سرویس جدید میکروترانزیت «رایدپلاس» به جنگ مشکلات حمل‌ونقل خود رفتند. این سرویس تقاضامحور جدید به چالش طولانی‌مدت دسترسی محدود به مسیرهای اتوبوس ثابت در این مناطق پایان می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پالو آلتوی سان‌فرانسیسکو و خلیج هاف‌مون کالیفرنیا با معرفی یک سرویس میکرو ترانزیت جدید موسوم به رایدپلاس با هدف ایجاد انقلابی در سیستم حمل‌ونقل خود به مقابله با چالش‌های حمل‌ونقل شهری پرداختند. سرویس جدید با ارائه گزینه‌های حمل‌ونقل تقاضامحور، پایدار و راحت برای ساکنان مشکلات حمل‌ونقل این دو شهر را برطرف می‌کند.

اپراتور این سرویس جدید میکروترانزیت به‌منظور اطمینان از فراهم آوردن تجربه‌ای یکپارچه برای مسافران، مسئولیت مدیریت تمام جنبه‌های عملیاتی حمل‌ونقل از جمله ناوگان خودروها، کارکنان، اقدامات ایمنی، تعمیر و نگهداری و مرکز تماس خدمات مشتری را بر عهده خواهد داشت.

راه‌اندازی سرویس جدید میکروترانزیت در شهرهای آمریکایی

سرویس میکرو ترانزیت جدید توسط فناوری‌های پیشرفته و نوآورانه پلت‌فرم جابه‌جایی هوشمند یکپارچه تقاضامحور Cityway پشتیبانی می‌شود که بیش از ۱۵۰ تجربه استقرار موفقیت‌آمیز در سراسر جهان داشته است. به این ترتیب مسافران می‌توانند به‌راحتی از طریق برنامه تلفن‌همراه رایدپلاس در سراسر مرزهای شهر به سرویس میکروترانزیت دسترسی داشته باشند و از آن استفاده کنند. این برنامه تمام اطلاعات و ویژگی‌های لازم از جمله گزینه‌های مختلف پرداخت مانند پول نقد، کارت اتوبوس یا پرداخت اینترنتی را ارائه می‌دهد.

سرویس میکروترانزیت تقاضامحور جدید با ویژگی‌هایی هم‌چون زمان‌بندی تردد اتوبوس‌ها در زمان واقعی و زمان‌بندی مسیر ثابت تضمین می‌کند که خدمات به‌موقع و در زمان واقعی بدون تداخل با سیستم‌های شهری ارائه شود.

سرویس‌دهی با خطوط اتوبوس مسیر ثابت در پالو آلتو و خلیج هاف‌مون به لحاظ تاریخی بسیار دشوار بوده است، اما با سرویس جدید حمل‌ونقل که دارای ویژگی‌های مقرون‌به‌صرفه و سازگار با محیط‌زیست نیز هست، امکان ارائه عدالت حمل‌ونقل و مزایای حمل‌ونقل عمومی به کاربران این سیستم فراهم می‌آید. ابزارهای عملیاتی نوآورانه سیستم جدید به بهبود کارایی سرویس میکروترانزیت جدید کمک و با تمرکز بر تجربیات ثابت و مثبت سفر برای مسافران از ارائه خدمات ایمن، کارآمد و قابل اعتماد به مسافران اطمینان حاصل می‌کند.

راه‌اندازی سرویس جدید میکروترانزیت در شهرهای آمریکایی

کد خبر 696836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.