اصفهان فرصتی منحصر بفرد برای تجربه فرهنگ است

نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اصفهان شهری است که فرصتی عالی برای تجربه فرهنگ را پدید می‌آورد و مقصد گردشگری منحصر به فرد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدجعفر فوده‌ای شامگاه سه‌شنبه_بیست‌وپنجم مهرماه_ در آئین افتتاح نشست تخصصی بین‌المللی میراث ناملموس اظهار کرد: اصفهان شهری با تاریخ پر از فرهنگ، جواهری درخشان در تاریخ ایران است و تصویری از شکوه گذشته را زنده نگاه می‌دارد.

وی افزود: شهر اصفهان خاکی زلال و درختانی سرسبز دارد که در فصول مختلف سال، زیبایی‌های متفاوتی را به این شهر می‌بخشد اما اصفهان تنها یک شهر زیبا نیست بلکه دارای تاریخی عظیم است و یکی از وجوه قابل توجه آن میراث فرهنگی ناملموس است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان عنوان کرد: این میراث‌ها شاید در زندگی روزمره مشهود نباشد اما ارزش‌های بزرگی را در خود جای داده است، این شهر با ثروت‌های فرهنگی به تمام علاقه‌مندان یادآوری می‌کند که گنجینه فراوانی در خود جای داده است.

وی گفت: با دقت بیشتری به معماری اصفهان میراث ناملموس این شهر را بیش از گذشته مشخص می‌کند، از طرفی موسیقی و شعر اصفهان از دیگر نکات قابل توجه است و در این راستا این امر ارتباط عمیقی با فرهنگ این منطقه دارد.

فوده‌ای بیان کرد: اصفهان شهری است که فرصتی عالی برای تجربه فرهنگ را می‌دهد و مقصد گردشگری منحصر به فرد است، اصفهان شهری است که باید با احترام زیبا نگاه داشته شود تا میراث ناملموس آن برای همیشه باقی بماند.

کد خبر 696831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.