سپاه‌ قائم آل محمد (عج) از ارکان تاثیرگذار امنیت استان است

استاندار سمنان گفت: سپاه‌ قائم آل محمد(عج) استان سمنان از ارکان تاثیر گذار ایجاد امنیت پایدار در سطح استان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار کرد: سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از ارکان تأثیر گذار ایجاد امنیت پایدار در سطح استان است.

وی با تاکید بر اینکه استان سمنان پایلوت امنیت و وحدت در سطح کشور است، افزود: سردار دامغانی فرمانده پیشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در موضوعات مختلف خدمت‌رسانی و کار جهادی از جمله پروژه‌های راه‌سازی و آب‌رسانی و مشارکت در بحث حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر و کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان از زحمات و خدمات ایشان در طول دوران مسئولیت بود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: سردار شوقانی، فرمانده جدید سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان فردی اخلاق مدار و متواضع است که امروز این مسئولیت خطیر به وی واگذار شده است و همراهی و وفاق و همدلی که تاکنون در سطح استان سمنان حکم‌فرما بوده است، با فرماندهی جدید سپاه استان ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، آئین تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان در حسینیه سپاه استان سمنان برگزار شد. در این آئین جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان، خانواده معظم شهدا، مشاوران استاندار و مدیران کل ستادی و اجرایی استان سمنان نیز حضور داشتند.

کد خبر 696705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.