۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
آخرین جزئیات زلزله هرمزگان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان از اعزام تیم‌های ارزیاب در پی وقوع زلزله‌های ۵.۳ و ۵.۶ ریشتری در خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان، مختار سلحشور اظهار کرد: به دنبال وقوع دو زمین‌لرزه به قدرت ۵.۳ و ۵.۶ ریشتری، حوالی ساعت ۸:۳۰ امروز _بیست‌وپنجم مهرماه_ در شمال شهرستان بندرعباس، ۳ تیم ارزیاب به مناطق متأثر از زلزله اعزام و ارتباط با خانه‌های هلال، بخشداران و دهیاران انجام شد.

وی افزود: طبق ارزیابی‌های اولیه کانون این زمین‌لرزه‌ها بخش فین و دهستان سیاهو بوده که طبق ارزیابی‌ها تاکنون خسارتی گزارش نشده است.

سلحشور خاطرنشان کرد: ارزیابی‌های اولیه توسط تیم‌های اعزامی در حال انجام است و نیروهای امدادی و عملیاتی جمعیت هلال‌احمر همچنان در آماده‌باش به سر می‌برند.

زلزله در فین خسارتی نداشته است

حجت صادقی، بخشدار فین هرمزگان با اشاره به وقوع زلزله در فین هرمزگان اظهار کرد: زلزله در منطقه فین با شدت ۵.۳ ریشتر و حوالی ۸:۳۰ در عمق ۱۹ کیلومتری زمین رخ داد.

وی افزود: زلزله در فین و روستاهای پیرامونی آن خسارتی نداشته است و به‌شخصه در حال تردد در روستاهای کانونی زلزله هستم و مشکلی وجود ندارد.

به گفته صادقی، یگان‌های امدادی در فین در آماده‌باش قرار دارند و آب و برق و تلفن همراه برقرار است.

بنا بر این گزارش زمین‌لرزه‌ای با بزرگی ۵.۳ ریشتر ساعت ۸:۲۹ امروز، بیست‌وپنجم مهرماه در عمق ۱۹ کیلومتری، بخش فین را به لرزه درآورد، همچنین در ساعت ۸:۳۹، دومین زمین‌لرزه ۵.۶ ریشتری در عمق ۱۰ کیلومتری دهستان سیاهو را لرزاند.

کد خبر 696573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.