کاهش ۲ تا ۴ درجه‌ای دما در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به کاهش دو تا چهار درجه‌ای دما در استان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته اهواز با دمای ۴۲.۲ و ایذه با دمای ۱۶.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرهای استان گزارش شده است و حداقل دمای اهواز به ۲۲.۵ درجه سانتی‌گراد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سبزه‌زاری امروز دوشنبه _بیست و چهارم مهرماه_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در شبانه روز گذشته اهواز با دمای ۴۲.۲ و ایذه با دمای ۱۶.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرهای استان گزارش شده و حداقل دمای اهواز به ۲۲.۵ درجه سانتیگراد رسید.

وی افزود: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی طی امروز جنوبی شدن جریانات جوی را بر روی استان نشان می‌دهد که سبب افزایش رطوبت، بعضاً شرجی و مه رقیق در منادر شبانه روز گذشته اهواز با دمای ۴۲.۲ و ایده با دمای ۱۶.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرهای استان گزارش شده و حداقل دمای اهواز به ۲۲.۵ درجه سانتیگراد رسید. طق جنوبی، غربی و مرکزی استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: طی امروز تا اواخر فردا و همچنین طی روز پنجشنبه و جمعه افزایش ابر در اغلب نقاط استان و احتمال رگبار پراکنده، رعد و برق در ارتفاعات شمالی و شرقی استان وجود دارد.

وی اضافه کرد: طی فردا کاهش ۲ تا ۴ درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 696434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.