مدرسه باید محل بالندگی و رشد نوجوانان و جوانان کشور باشد

وزیر آموزش و پرورش گفت: دغدغه آموزش و پرورش و خانواده‌ها باید مشترک باشد و مدرسه باید محل بالندگی و رشد نوجوانان و جوانان کشور باشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی در آئین معارفه عاطفه‌سادات مدبرنژاد، به عنوان مشاور وزیر در امور زنان و خانواده و تکریم رابعه امامی‌رضوی، با بیان اینکه طبق فرهنگ و دین ما، خانواده‌محوری بسیار با اهمیت است، اظهار کرد: در این امر نقش آموزش و پرورش بسیار مهم است، هرگونه هزینه در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری پیشگیرانه است.

وی افزود: در سند تحول چندین بند در خصوص بانوان و خانواده وجود دارد و باید بررسی کنیم که چقدر در تحقق این راهکارها موفق بوده‌ایم.

وزیر آموزش و پرورش، مشاور وزیر در امور زنان و خانواده را مشاور خانواده‌های ایران دانست و اضافه کرد: دغدغه آموزش و پرورش و خانواده‌ها باید مشترک باشد و مدرسه باید محل بالندگی و رشد نوجوانان و جوانان کشور باشد.

عاطفه‌سادات مدبرنژاد، با مدرک دکتری جامعه‌شناسی، سابقه مدیرکلی دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فعالیت در دفتر نهاد دانشگاه فرهنگیان، دبیر آموزش و پرورش، سرگروه آموزشی، تألیف دو جلد کتاب، انتشار ۲۵ مقاله بین‌المللی علمی پژوهشی و همایش‌های ملی و بیش از ۳۰ رتبه استانی و کشوری در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 696326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.