افتتاح نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاد دانشگاهی کردستان

نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاد دانشگاهی با حضور فناوران، پژوهشگران و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در استان کردستان امروز با حضور جمعی از مسئولان استان در شهر سنندج افتتاح شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی جهاد دانشگاهی کردستان، نمایشگاه دستاوردهای فناورانه با هدف گسترش فرهنگ نوآوری و ارائه دستاوردهای پژوهشی، نوآوری‌ها و توانمندی‌های فناورانه جهاد دانشگاهی امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم مهرماه_ با حضور فناوران، پژوهشگران و شرکت‌های دانش بنیان در سنندج، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان و جمعی از مسئولان استانی در شهر سنندج افتتاح شد.

اکبر اسدی، رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان در این مراسم اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای فناورانه با هدف ارائه دستاوردهای پژوهشی، نوآوری‌ها و توانمندی‌های فناورانه، شرکت‌های خلاق و فناور و صنایع دانش‌بنیان زیرمجموعه این نهاد با حضور مسئولان استانی از امروز به مدت سه روز در سنندج برپا است.

وی افزود: علاوه بر دستاوردهای پژوهشی و اشتغال محور جهاد دانشگاهی، شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق زیرمجموعه مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی در موضوعاتی از جمله فنی و مهندسی، صنایع غذایی و کشاورزی در این نمایشگاه حضور دارند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه می‌تواند تبلور اراده و تلاش جهادگران جهاد دانشگاهی در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهش و فناوری، فرهنگی و آموزش‌های توأم با مهارت‌آموزی و مهارت‌افزایی باشد و امید است که بازخوردهای مطلوبی بین مسئولان استان داشته باشد.

کد خبر 696321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.