انعقاد ۱۳۵ تفاهم‌نامه همکاری میان صنایع خراسان شمالی و واحدهای فناور

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان شمالی با اشاره به برگزاری رویداد توسعه و ارتقای زیست‌بوم فناوری استان گفت: تاکنون ۱۳۵ تفاهم‌نامه و ۱۱ قرارداد منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی فیروزه امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم مهرماه _ در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: رویداد تانای آلومینا، دوم آبان‌ماه سال جاری به عنوان پنجمین رویداد تانا در استان خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

وی افزود: تانا یا توسعه و ارتقای زیست‌بوم نوآوری استان، رویداد ارائه نیازهای فناورانه شرکت‌ها، سازمان‌ها، ارگان‌ها و بخش خصوصی است، نیازهای اعلام شده در اختیار واحدهای فناور قرار می‌گیرد و این واحدها برای تأمین نیازها بر اساس توانمندی‌ها و تخصص خود اعلام آمادگی می‌کنند.

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: در نهایت در صورت وجود شرایط برای سرمایه گذار و واحد فناور و با انعقاد تفاهم‌نامه و قرارداد فرآیند ارائه خدمات یا کالا و تأمین تجهیزات در مسیر اجرایی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در استان ما تاکنون در بخش‌های کشاورزی، سلامت و صنعت این رویداد برگزار شده است، افزود: رویدادهای برگزار شده به صورت مشترک با رویداد «تا ثریا» بود.

فیروزه ادامه داد: با ارائه توانمندی‌های واحدهای فناورانه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی ترغیب می‌شوند خدمات، کالاها و تجهیزات مورد نیاز خود را از استان خراسان شمالی تأمین کنند.

وی افزود: تاکنون ۱۳۵ تفاهم‌نامه و ۱۱ قرارداد منعقد شده و امید است با برگزاری رویدادهای این‌چنینی در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان استان و جذب سرمایه‌گذار از سایر استان‌ها و حتی بیرون از مرزهای کشور تأثیرگذار باشیم.

کد خبر 696278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.