طوفان‌الاقصی آغاز انزوا و نابودی اسرائیل است

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: حملات گسترده و بی‌سابقه رزمندگان فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی، سرآغاز انزوا و نابودی اسرائیل است.

مهدی روشنفکر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی، پانزدهم مهرماه نشان داد که اسرائیل جنایتکار قدرت خاصی ندارد.

وی افزود: رژیم اشغالگر اسرائیل مقابل حملات کوبنده رزمندگان فلسطینی روی به کودک‌کشی آورده است و این جنایت با سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر همراه است.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشینه ظلم‌ستیزی مردم ایران خاطرنشان کرد: نه تنها مردم، بزرگان و مفاخر امروز این سرزمین در کنار مردم فلسطین هستند، بلکه مفاخر این سرزمین از مفاخر علمی تا مفاخر هنری، برخی پادشاهان، سرداران و فرماندهان پرآوازه ایران اگر شهروند این کشور بودند در کنار مردم مظلوم فلسطین و مقابل رژیم جعلی و غاصب صهیونیست می‌جنگیدند.

وی اضافه کرد: جامعه مسلمانان برای غلبه بر نقشه‌های شوم دشمنان، به‌ویژه اسرائیل غاصب باید به ریسمان وحدت چنگ بزنند و حمایت از ملت فلسطین را تقویت کنند.

روشنفکر تاکید کرد: شکستن هیمنه پوشالی اسرائیل توسط رزمندگان حماس، قدرت این رژیم را برای همه روشن کرد و کشورهای متحد با اسرائیل که روی قدرت این کشور حساب باز کرده بودند، متوجه اشتباه خود شدند و طوفان‌الاقصی آغازی بر انزوا و نابودی اسرائیل خواهد بود.

کد خبر 696099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.