حمایت از آرمان‌های مردم فلسطین معیار مسلمانی در عصر کنونی است

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مسلمانان مظلوم فلسطین، امروز جهانیان را در محاصره زمینی، دریایی و هوایی جنایتکاران به امداد فرامی‌خوانند و وظیفه هر مسلمانی توجه به این مسئله مهم و بی‌تفاوت نبودن است.

توماج وحیدافشار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با جنایات صهیونیست‌ها در غزه اظهار کرد: صهیونیست‌ها و حامیان آنها به‌طور قطع با انجام این جنایات نخواهند توانست اراده ملت فلسطین را بشکنند و مقاومت را تضعیف کنند.

وی افزود: نتیجه جنایات و حملات بی‌ملاحظه رژیم غاصب قدس، تقویت روحیه مقاومت و پایداری نه تنها در غزه و اراضی اشغالی فلسطین، بلکه در کل منطقه و بین تمام آزادگان جهان است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: امروز در برابر چشم جهانیان شاهد وقوع فجایع بی‌شماری علیه غیرنظامیان هستیم و وظیفه هر مسلمان و آزاده‌ای حمایت از مظلومان و رساندن صدای مظلومیتشان در هر فرصت و با هر ابزاری است.

وحیدافشار با اشاره به حملات رزمندگان حماس تصریح کرد: رژیم منحوس صهیونیستی هیچ‌گاه فکر نمی‌کرد و در مخیله‌اش نمی‌گنجید که ابهت و اقتدارش این‌گونه زیر سوال برود و تمام فضاسازی رسانه‌ای چندین دهه‌ای‌اش در خصوص شکست‌ناپذیری اسرائیل در عرض چند ساعت نقش بر آب شود.

وی حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مردم غزه و آرمان‌های مقدس آن‌ها را از معیارهای مسلمانی در عصر کنونی دانست و تأکید کرد: مسلمانان مظلوم فلسطین امروز جهانیان را در محاصره زمینی، دریایی و هوایی جنایتکاران، به امداد فرامی‌خوانند و وظیفه هر مسلمانی توجه به این مسئله بسیار مهم و بی‌تفاوت نبودن است.

وحیدافشار گفت: مدیریت شهری نیز در راستای رساندن صدای مظلومیت مسلمانان فلسطینی پای کار بوده و در این راستا ضروری است سازمان فرهنگی شهرداری ارومیه در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری در قالب دوره‌ها، جشنواره‌ها، همایش و مسابقات مختلف به این موضوع بسیار مهم جهان اسلام بپردازد.

کد خبر 696084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 0
    هر تجاوز و ظلمی یه پایانی دارد و پایان دولت غاصب اسرایل نزدیک است و پیروزی از ان مقاومت هست کشورهای اسلامی و عربی سازش کار باید به خودشان بیاین و گرنه کار انها هم تمام خواهد شد