در ماده ۴۰۰ متر نفر اول آسیا هستم / امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنم

ملی پوش اصفهانی تیم دوومیدانی نابینایان کشور گفت: در ماده ۴۰۰ متر نفر اول آسیا هستم و مثل همیشه تلاش می‌کنم تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

هاجر صفرزاده پیش از اعزام به مسابقات پارا آسیایی هانگژو، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از سال گذشته به صورت متمرکز و غیرمتمرکز تمریناتمان را پیگیری کرده‌ایم، در حال حاضر در اردو هستیم و تمرینات پایانی و پیش از اعزام را داریم.

وی افزود: دومین دوره‌ای است که در مسابقات پاراآسیایی شرکت خواهم کرد، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و آماده می‌شویم تا ۲۴ مهرماه به کشور چین اعزام شویم، در ماده ۴۰۰ متر نفر اول آسیا هستم و مثل همیشه تلاش می‌کنم تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

بانوی ملی پوش تیم دوومیدانی نابینایان گفت: چین، تایلند و ژاپن تیم‌هایی هستند که جزو رقبای اصلی ما محسوب می‌شوند. در ۲۰۰ متر رقیب سرسختی از کشور چین دارم، اما در ۴۰۰ متر با اختلاف از رقبای خود پیشی گرفته‌ام.

وی ادامه داد: در تیم دوومیدانی نابینایان در حال حاضر نماینده استان اصفهان هستم، تیم ما از ورزشکاران خیلی خوبی برخوردار است، ورزشکارانی که باتجربه و پاراالمپیکی هستند و تعدادی از آنها طلای آن مسابقات را دارا هستند.

صفرزاده تصریح کرد: برای آمادگی بهتر در طول هفته ۱۳ جلسه تمرین می‌کنم و فقط روزهای جمعه استراحت داشته‌ام. در حال حاضر از آمادگی خیلی خوبی برخوردار هستم، امیدوارم بهترین نتیجه را در هانگژو کسب کنم و با دست پر به کشور بازگردم.

کد خبر 696017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.