فرهنگ مقاومت امروز در دل ملت‌های منطقه گسترش‌یافته است

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه فرهنگ مقاومت امروز در دل ملت‌های منطقه گسترش‌یافته است، گفت: همین دشمنانی که دنبال نابودی و یا تغییر رفتار و اندیشه ما بودند و حتی محدود کردن و جلوگیری از صدور انقلاب را در دستور کار داشتند امروز در همه عرصه‌ها با شکست روبرو شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج)، سردار مجتبی فدا در همایش بازنشستگان و پیش‌کسوتان مجموعه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان اصفهان با بیان اینکه آبرو عظمت و بزرگی ملت ایران را انقلاب به ما برگرداند، اظهار کرد: قبل از انقلاب عزت و شرف ما زیر چکمه‌های مستشاران خارجی لگدمال می‌شد تا جایی که روزی که محمدرضا داشت از کشور فرار می‌کرد ارتشبد قره‌باغی به او می‌گوید نمی‌شود در کشور بمانید کسی که شاه ایران بود پاسخ می‌دهد که توصیه سفیر آمریکاست که چند روزی به مسافرت بروم.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) افزود: نخبگان نظامی ما باید زیردست این مستشار قرار می‌گرفتند که بدون اجازه او حق استفاده از تجهیزات را نداشتند آمریکایی‌ها دوست دارند برگردند به همان دوران و همه توطئه‌هایی که علیه ما در این چهل اندی سال رقم زدند برای همین است.

وی خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس که یک نورانیت نسبت به این چهل سال دارد ما را به یک عزت بزرگی رساند که امام راحل (ره) وعده آن را به ما داد و آن اینکه اسلام ابرقدرت‌ها را به زیر خواهد کشاند و پرچم اسلام بر قلل مرتفع به اهتزاز در خواهد آمد در آن زمان خیلی‌ها این کلام امام خمینی رحمت‌الله علیه باورشان نمی‌شد؛ اما امروز شرایطش را می‌بینیم و زمزمه‌های آن از سراسر دنیا به گوش می‌رسد.

سردار فدا یادآور شد: در ابتدای جنگ به ما سیم‌خاردار نمی‌دادند؛ اما امروز سپاه برای سومین بار ماهواره به فضا ارسال می‌کند، امروز وقتی حریم هوایی ما را نقض می‌کنند پهپاد گران‌قیمت آنها را سرنگون می‌کنیم و وقتی ملوان‌های آنها وارد آب‌های ما می‌شوند آنها را دستگیر می‌کنیم و وقتی نفتکش‌های ما را سرقت می‌کنند نفتکش‌های آنها را توقیف می‌کنیم.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) تأکید کرد: به برکت همین ایستادگی و مقاومت، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرمودند: دوران بزن و درو تمام شده و اگر یکی بزنید ده تا می‌خورید.

سردار فدا با بیان اینکه فرهنگ مقاومت امروز در دل ملت‌های منطقه گسترش‌یافته است، تأکید کرد: همین دشمنانی که دنبال نابودی و یا تغییر رفتار و اندیشه ما بودند و حتی محدود کردن و جلوگیری از صدور انقلاب را در دستور کار داشتند امروز در همه عرصه‌ها با شکست روبرو شدند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس یادآور شد: اگر در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی نکرده بودیم الان هر روز مورد تهاجم و جنگ بودیم و به برکت آن مجاهدت‌ها کشور ما بیمه شد و امروز کسی جرأت نگاه‌چپ به ما را ندارد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) در پایان تأکید کرد: وظیفه ما این است که با دشمن مرزبندی کنیم و محکم در جبهه حق بایستیم و روحیه جهادی و انقلابی را حفظ کنیم؛ چون سربازی نظام و انقلاب بازنشستگی ندارد.

کد خبر 695863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.