برگزاری مسابقه میان دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع کودکان فلسطینی

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف همبستگی با کودکان فلسطینی، مسابقه نوشتن نامه به کودکان فلسطینی در مدارس استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت دبیقی امروز _شنبه بیست و دوم مهرماه_ با اشاره به اینکه مسابقه نامه به کودکان فلسطینی در مدارس استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مسابقه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه می‌توانند نامه خود را در یک صفحه به کودکان فلسطینی بنویسند.

وی با بیان اینکه این مسابقه فرصتی برای دانش آموزان است تا با تاریخ و فرهنگ فلسطین آشنا و از طریق هنر، صدای خود را به گوش جهانیان برسانند، افزود: در این مسابقه دانش آموزان می‌توانند با بیان احساسات و عواطف خود، همدردی خود را با کودکان فلسطینی نشان دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، مهلت ارسال آثار را تا هفتم آبان‌ماه سال‌جاری اعلام و خاطرنشان کرد: داوری آثار در تاریخ هشتم آبان‌ماه انجام خواهد شد که سه نفر از هر شهرستان به مرحله نهایی راه می‌یابند و جوایز آنها در روز ۱۳ آبان ماه اهدا می‌شود.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق دفاتر مدارس به معاونت پرورشی و فرهنگی شهرستان‌ها و مناطق تحویل دهند.

کد خبر 695828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.