کپنهاگ نام‌گذاری میدان فلسطین را به تعویق انداخت

شهرداری کپنهاگ قصد داشت که یکی از میدان‌های اصلی این شهر را به نام فلسطین نام‌گذاری کند که به دنبال درگیری‌های کنونی غزه این اقدام به تعویق افتاد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، «نوربرو» چندفرهنگی‌ترین محله کپنهاگ است که به علت تنوع بالای افراد با پیشینه‌های نژادی، فرهنگی و مذهبی، بسیار پویا و پرجنب‌وجوش است. وجود بسیاری از مهاجران خاورمیانه در منطقه اطراف نوربرو باعث شده است که این منطقه با نام عرب کوچک نیز خوانده شود. فروشگاه‌های لباس، جواهرات و خواربارفروشی‌های زیادی در این محله وجود دارند که اغلب نام عربی دارند؛ همین تعداد و تنوع بالای مغازه‌ها باعث تردد بالای شهروندان و رونق شهری چشمگیری در این منطقه شده است.

کپنهاگ نامگذاری میدان فلسطین را به تعویق انداخت

مسئولان شهر با توجه به اینکه تعداد بالایی از مهاجران منطقه اصالت فلسطینی دارند، قصد داشتند یکی از میادین اصلی این محله را به نام فلسطین نام‌گذاری کنند که با توجه به شرایط کنونی غزه، این اقدام را به تعویق انداخته شده است تا در شرایط مساعدتری از فلسطین، این رویداد برگزار شود.

کپنهاگ نامگذاری میدان فلسطین را به تعویق انداخت

محله نوربرو از حیث اهمیت، به عنوان یکی از مناطق مهم گردشگری شهری کپنهاگ محسوب می‌شود، چرا که علاوه بر میزبانی از افراد با پیشینه‌های مختلف، دارای یکی از خطوط اصلی دوچرخه شهر است که از خیابان‌های اقتصادی شهر عبور می‌کند. وجود قبرستان توریستی کپنهاگ نیز حجم تردد بالایی را برای نوربرو به همراه داشته است.

کپنهاگ نامگذاری میدان فلسطین را به تعویق انداخت

کد خبر 695665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.