عجز و ناتوانی رژیم صهیونیستی در حل مسائل نظامی و امنیتی خود مشخص شد

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی گفت: قدرت پوشالی رژیمی که همیشه در حال تهدید و رجزخوانی به سایر کشورها و دولت‌های مستقل بود در حدی است که در اولین رویارویی جدی با حماس به حمایت و پشتیبانی ناوهای آمریکایی و نیروی هوایی شیطان بزرگ و سیستم اطلاعاتی این کشور محتاج شده است.

روح الله حضرت‌پور در گفتگو با خبرنگار ایمنا و با اشاره به موفقیت رزمندگان فلسطینی در شکستن هیمنه دشمن صهیونیستی اظهار کرد: امروز ما می‌بینیم که پس از دهه‌ها تبلیغات دروغین رژیم صهیونیستی و حمایت کشورهای غربی و استکباری از این رژیم منحوس تمامی هیمنه و ابهت اسرائیل فرو ریخته و ضربه‌ای غیرقابل جبران خورده‌اند.

وی افزود: این ضربات غیرقابل جبران بوده و هرچقدر هم رژیم منحوس صهیونیستی بخواهد با راه انداختن کشتارهای جمعی و قتل عام فلسطینیان اقتدار و قدرت خود را به رخ جهانیان بکشد موفق نخواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌غربی گفت: رفتارهای وحشیانه رژیم اشغالگر قدس که در برابر دیدگان مجامع حقوق بشری و در سکوت آنها و با حمایت قدرت‌های جهانی رخ می‌دهد نه تنها در عزم و اراده ملت فلسطین تأثیری ندارد بلکه آنها را مصمم‌تر برای مبارزه و آزادسازی قدس شریف و تمامی اراضی فلسطین می‌کند.

حضرت‌پور یادآور شد: صهیونیست‌ها امروز تاوان بیش از ۷ دهه جنایت و خونریزی خود را می‌دهند و همگان بدانند موفقیت‌های اخیر گرچه در نوع خود اولین است اما آخرین نخواهد بود و تا شکست کامل و برچیدن غده سرطانی اسرائیل ادامه خواهد داشت.

وی تأکید کرد: قدرت پوشالی رژیمی که همیشه در حال تهدید و رجزخوانی به سایر کشورها و دولت‌های مستقل بود در حدی است که در اولین رویارویی جدی با حماس نیاز به حمایت و پشتیبانی ناوهای آمریکایی و نیروی هوایی شیطان بزرگ و سیستم اطلاعاتی این کشور پیدا کرده و این نشانگر عجز، ضعف و ناتوانی رژیم صهیونیستی در حل مسائل نظامی و امنیتی خود است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: وعده الهی پیروزی مستضعفان بر مستکبران و زورگویان بوده و پایان اشغالگران و دوره اشغالگری در آینده‌ای نزدیک به دست رزمندگان فلسطین حتمی است.

کد خبر 695573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.