برکات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه همچنان مشهود است

امام جمعه اسلام آباد غرب گفت: بیستم مهرماه سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است، سفری که برکات آن همچنان برای مردم مشهود است و باز هم دوست داریم که این صحابی امام زمان(عج) را در استان ببینیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی ظهر جمعه _ بیست و یکم مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در اسلام آباد غرب برگزار شد، اظهار کرد: بیستم مهرماه سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است، سفری که برکات آن همچنان برای مردم مشهود است و باز هم دوست داریم که این صحابی امام زمان را در استان ببینیم.

وی افزود: عملیات پیروز طوفان الاقصی یکی از اخبار خیلی مهم است و این عملیات خس و خاشاک زیادی را کنار زد و جای پای خود را محکم کرد و برای درک عمیق این عملیات باید به عملیات‌های قبلی نگاه کرد که قابل مقایسه نیستند.

امام جمعه اسلام آباد غرب تصریح کرد: برخی از رسانه‌های همسو با اسرائیل از همان ابتدای عملیات تصاویری را منتشر می‌کردند و سعی داشتند مظلوم نمایی از اسرائیل نشان دهند و این جنگ هنوز نیازمند جهاد تبیین است و نباید این میدان را برای دشمنان خالی گذاشت و دور نیست زمانی که ما در قدس نماز بخوانیم.

وی با اشاره به سفر روز گذشته استاندار کرمانشاه به اسلام آباد غرب گفت: این سفر سفر بسیار با برکتی بود و بنده بسیاری از دغدغه‌ها را مطرح کردم که همزمانی توضیح بذر و کود، دغدغه‌های فرهنگیان و آموزش و پرورش، افتتاح جایگاه سی‌ان‌جی، دغدغه‌های ورزشکاران و مشکلات شهرداری و بسیاری دیگر از مسائل از موضوعاتی بود که به سمع استاندار رساندم.

امام جمعه اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده نیاز به ایجاد پروژه‌های جدید برای رفع مشکل اشتغال اسلام آباد غرب وجود ندارد و اتمام و افتتاح پروژه‌های فعلی مشکل را حل می‌کند.

کد خبر 695571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.