طوفان الاقصی قدرت پوشالی اسرائیل را نمایان کرد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، گفت: حملات گسترده در عملیات طوفان الاقصی، به همگان ثابت کرد که قدرت اسرائیل پوچ و پوشالی است.

به گزارش خبرنگار، سردار حمید خرم‌دل امروز _جمعه، بیست‌ویکم مهرماه_ در جمع راهپیمایی‌کنندگان شهر یاسوج، اظهار کرد: سید حسن نصرالله اعلم کرد که اسرائیل از خانه عنکبوت نیز سست‌تر است و امروز مشاهده می‌کنیم که اسرائیل با آن همه ادعای قدرتمندی و بالیدن به گنبد آهنی، تانک‌های مرکاوا و سربازان جنگی به‌سادگی در حال فروپاشی است.

وی افزود: اسرائیل با یک غافل‌گیری دقیق از دریا و زمین و آسمان از سوی مقاومت در هم کوبیده شد و هیچ‌گونه عکس‌العملی نتوانست نشان بدهد.

فرمانده سپاه فتح به جنایات غیرانسانی رژیم اسرائیل علیه مردم بی‌دفاع غزه اشاره کرد و گفت: همه جهانیان می‌بینندکه وقتی این رژیم سفاک نتوانست جلوی مقاومت بایستد، با بمباران مردم مظلوم و بی دفاع غزه دست به جنایتی هولناک زده است.

وی با اشاره به لزوم وحدت مردم مسلمان در حمایت از مردم فلسطین، تصریح کرد: امروز اگر مردم منطقه پشت سر مردم غزه و مقاومت باشند و پشت سر آن‌ها بایستند اسرائیل هیچ غلطی نخواهد کرد.

سردار خرمدل با بیان اینکه هیمنه پوشالی اسرائیل برای همه به اثبات رسیده‌است، خاطرنشان کرد: اتحاد مردم منطقه و مسلمانان جهان می‌تواند این غده‌ای سرطانی را برای همیشه از بین ببرد.

وی با اشاره به اینکه کشورهای منطقه فهمیده‌اند امروز این رژیم جعلی نمی‌تواند در عمل چیزی از خود داشته باشد، گفت: همان‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند کشورهای منطقه نباید بر روی اسب‌بازنده شرط‌بندی بکنند.

فرمانده سپاه فتح با بیان اینکه اتحاد کشورهای مسلمان و ایستادن پشت سر مردم غزه باعث سرافکندگی اسرائیل و هم‌پیمانانش در منطقه خواهد شد، گفت: امروز باید همه کشورهای مسلمان در برابر این رژیم سفاک متحد شوند و سرزمین اجدادی مسلمانان و فلسطینیان را از این رژیم جعلی پس بگیرند.

کد خبر 695514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.