طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی بی‌سابقه و کمرشکن بود

امام جمعه شهر یاسوج،گفت: عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی یک عملیات بی‌سابقه و کمرشکن بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی _روز جمعه، بیست و یکم مهرماه_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج اظهار کرد: مؤمنان در بهشت جاودانه هستند و بزرگ‌ترین رستگاری برای انسان این است که پروردگار از وی راضی باشد و احکام الهی را اجرا و پیروی کند.

وی با اشاره به اینکه کفار در آخرت به زندگی و رستگاری مؤمنان غبطه می‌خورند، افزود: در آخرت دیواری حائل می‌شود و از یک‌طرف بهشتیان وارد بهشت می‌شوند و جهنمیان از سوی دیگر وارد جهنم می‌شوند.

امام جمعه شهر یاسوج، گفت: برخی‌ها امروز منتظر سقوط انقلاب و اسلام هستند اما این‌ها به هدف خود نمی‌رسند، چون مسیر آمریکا و رژیم صهیونیستی را در پیش گرفته و با منافقان هم‌پیمان شده‌اند، این افراد را دنیا فریب داده و فریب‌خوردگان هستند.

وی به حماسه نیروهای مقاومت علیه رژیم اسرائیل اشاره کرد و افزود: عملیات نیروهای حماس به رژیم صهیونیستی بی‌سابقه و کمرشکن بود.

آیت‌الله حسینی تصریح کرد: این ضربه کمر این رژیم را شکسته و باعث شده این رژیم به یک حیوان وحشی و درنده تبدیل شود و مردم مظلوم غزه را بمباران کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز اسرائیل سفاک آب و برق و وسایل ارتباطی مردم مظلوم غزه را قطع کرده و موشک‌های که هر کدام از آن‌ها چند تُن است را بر سر این مردم مظلوم می‌ریزد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: موشک‌های که این رژیم استفاده می‌کند باعث می‌شود ساختمان‌های چندطبقه ویران شود و انسان‌های بی‌گناه را قتل‌عام کند.

وی با اشاره به جمله مقام معظم رهبری که فرمودند؛ امروز ما هم‌دست این مبارزان بزرگ مقاومت را می‌بوسیم، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی اگر زورش برسد همه کشورهای اسلامی را ویران می‌کند.

آیت‌الله سید نصیر حسینی افزود: انگلیس خبیث که روزی کشور فلسطین را تقسیم کرد و اول پایه‌گذار این رژیم منحوس بود تا به امروز انسان‌های بی‌گناه زیاد قتل‌عام شده‌است و این کشور دستش به این خون‌ها آلوده است.

وی گفت: وظیفه همه مسلمانان است که از مردم مظلوم غزه حمایت کنیم، زیرا اسرائیل یک سگ هار است که به جان ملت مظلوم فلسطین افتاده‌است.

کد خبر 695502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.