در ایام جشنواره سی‌وپنجم «پروانه‌ شو» همراه با نوجوانان بود

کارگردان برنامه تلویزیونی «پروانه‌ شو» گفت: هدف از ساخت برنامه تلویزیونی پروانه‌ شو، ایجاد فضایی شاد برای کودکان در ایام جشنواره بود.

علی یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پخش برنامه تلویزیونی «پروانه شو» در ایام جشنواره سی‌وپنجم اظهار کرد: در برنامه تلویزیونی پروانه شو سعی کردیم سبک جدیدی از برنامه‌سازی را برای جشنواره کار کنیم، بر همین اساس به سراغ فضاهای مشخص شده جشنواره، گزارش و از این قبیل موارد نرفتیم و با بخش‌های نمایشی برنامه‌ای را پیرامون جشنواره تولید کردیم.

وی با بیان اینکه برخی از خانواده‌ها نمی‌دانند چه محتوایی مناسب کودکان است، ادامه داد: آگاه نبودن کودکان از ساختار فیلم مناسب و سینما کودک، معضلی که امروزه کودکان و نوجوانان با آن مواجه هستند.

کارگردان برنامه تلویزیونی پروانه شو تصریح کرد: هدف از ساخت این برنامه ایجاد فضایی شاد برای کودکان در ایام جشنواره است، در همین راستا سعی کردیم طنز سالمی را برای مخاطبان بسازیم.

وی افزود: برنامه تلویزیونی پروانه شو در سه قسمت، ویژه سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان آماده شد که این برنامه هرشب ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه اصفهان تا اختتامیه جشنواره پخش شد و از چهارشنبه، نوزدهم مهرماه تا جمعه، بیست‌ویکم مهرماه نیز ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه امید پخش می‌شود.

یزدانی با اشاره به اینکه این برنامه تجربه‌ای جدید است و در مدل دیگری از جشنواره برای مردم ارائه شد، گفت: در برنامه تلویزیونی پروانه شو از کارهای نمایشی برای سرگرم کردن مخاطب استفاده کردیم؛ از این‌رو امیدوارم مخاطبان کار را دوست داشته باشند.

در ایام جشنواره سی‌وپنجم، پروانه‌شو همراه با نوجوانان بود

کد خبر 695200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.