«ایلیا، جست‌وجوی قهرمان» یک فیلم اکشن و جذاب

فیلم «ایلیا، جست‌وجوی قهرمان» داستانی هیجان‌انگیز، اکشن و کمدی است که روز چهارشنبه برای داوران و خبرنگاران نوجوان جشنواره سی‌وپنجم فیلم کودک بر پرده سینمای چهارباغ اصفهان به نمایش درآمد.

به گزارش ایمنا، فیلم «ایلیا، جست‌وجوی قهرمان» داستانی هیجان‌انگیز، اکشن و کمدی است که برای اولین بار در روز چهارشنبه، نوزدهم مهرماه، به سینمای چهارباغ اصفهان آمد.

هدف و عنصر فیلم نشان دادن قدرت نوجوانان کشور و درک بچه‌ها از بازی‌های کامپیوتری بود که باعث شد قدرت مسلمانان به تمام جهان برسد؛ نورپردازی خوب فیلم باعث می‌شد که درک بچه‌ها از فیلم بیشتر شود و داستان واقعی‌تر شود.

فیلمبرداری فیلم خوب بود که باعث می‌شد که مخاطب چشم از فیلم برندارد، اما در قسمت‌هایی که بازی را نشان می‌داد فیلم کند بود؛ بازیگران فیلم مخاطب را به‌گونه‌ای به خود جلب کرده بود که مخاطب متوجه اتفاقاتی که اطرافش می‌افتاد، نمی‌شد و این یکدیگر از نکات بسیار مهم فیلم بود.

نکته بعدی فیلم پایان خوش فیلم بود زیرا در بیشتر فیلم‌ها به خاطر دلایلی فیلم غم‌انگیز بود و این موضوع حال و احوال مخاطب فیلم را خراب می‌کرد.

امید است در آینده نزدیک فیلم‌سازان فیلم‌های با ژانر کمدی و هیجان‌انگیز مثل فیلم «ایلیا» بسازند زیرا جامعه کودک بیشتر به فیلم‌های اکشن و هیجان‌انگیز نیاز دارد.

خبرنگار نوجوان: محمدرضا جعفری‌فشارکی

کد خبر 695195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.