انیمیشن «محافظان» با یک قهرمان دختر در راه است

مدیر مرکز انیمیشن سوره گفت: یک اثر سینمایی به نام «محافظان» در دست تولید است که کاراکتر اصلی آن یک دختر بچه است و این اثر تا چندسال آینده اکران خواهد شد.

به گزارش ایمنا، امیررضا مافین در مصاحبه با خبرنگار نوجوان جشنواره سی‌وپنجم فیلم کودک و نوجوان اظهار کرد: سال گذشته انیمیشن «لوپتو» را برای بچه‌ها اکران کردیم، آذر امسال «مسافری از گانورا» را خواهیم داشت و به ترتیب سال آینده «رویاشهر» و سپس «یوز» اکران خواهد شد و در این مسیر برای سال‌های آینده نیز تولیداتی را شروع کرده‌ایم.

وی افزود: امیدواریم سالانه یک تولید یا اکران انیمیشن را به دو یا سه اکران انیمیشن تبدیل کنیم تا شاهد تنوع اکران در جدول سینماهای کشور باشیم.

مدیر مرکز انیمیشن سوره در مورد محورهای اساسی تولیدات این مرکز بیان کرد: ما در مرکز انیمیشن سوره چهار محور اصلی از جمله خانواده، قهرمان‌ها، آموزش و کار و جهان دختربچه‌ها را مد نظر قرار دادیم.

وی در مورد یادآور شد: جهان انیمیشن‌ها در همه جای دنیا به‌صورت معمول پسرانه است و دلیل کلی این مسئله این است که دخترها به تماشای انیمیشن‌های پسرانه متمایل‌اند اما پسر بچه‌ها کمتر انیمیشن‌های دخترانه تماشا می‌کنند بر همین اساس ما خودمان را موظف می‌دانیم تا تولیداتی برای دختربچه‌ها داشته باشیم.

مافین همچنین از تولیدات سیزده سریال انیمیشن که چند مورد از آن‌ها اختصاصاً در مورد دختربچه‌هاست خبر داد و خاطرنشان کرد: تا حدود چهار سال آینده یک اثر سینمایی به نام «محافظان» اکران خواهد شد که کاراکتر اصلی آن یک دختر بچه است.

وی در مورد پیشرفت سازمان سینمایی سوره نسبت به سال‌های پیشین مطرح کرد: امسال با فیلم در آغوش درخت و انیمیشن مسافری از گانورا در جشنواره حضور داشتیم و در این راستا این سازمان سینمایی بر نوجوان و به ویژه در مرکز انیمیشن بر کودک و نوجوان تأکید دارد.

خبرنگار نوجوان: سیما موسوی

کد خبر 695132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.