ترویج ورزش همگانی در راستای افزایش نشاط اجتماعی

استاندار سمنان گفت: ترویج و توسعه ورزش‌های همگانی در سطح استان سمنان از اولویت‌هایی است که باید برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، افزایش نشاط اجتماعی و حفظ سلامت مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمدرضا هاشمی امروز _چهارشنبه نوزدهم مهرماه_ در دومین نشست شورای تربیت بدنی و ورزش استان سمنان اظهار کرد: ترویج و توسعه ورزش‌های همگانی در سطح استان سمنان از اولویت‌هایی است که باید برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، افزایش نشاط اجتماعی و حفظ سلامت مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه نگاه ما به بحث ورزش یک نگاه ویژه است، افزود: ورزش همگانی، ورزشی کم‌هزینه است و می‌توان با کمترین امکانات و زیرساخت‌ها در سطح جامعه و در راستای تقویت و ارتقای نشاط اجتماعی آن را ترویج داد.

استاندار سمنان با تاکید بر ارزشمند بودن افتخارآفرینی‌های سهیل رستمیان و دنیا آقایی از استان سمنان در بازی‌های آسیایی هانگژو چین، خاطرنشان کرد: امیدواریم با فراهم‌سازی زمینه‌های رشد و ترقی ورزشکاران در سطح استان و تقویت سرانه‌های ورزشی، شاهد افتخارآفرینی و مدال آوری بیشتر فرزندان این دیار در بازی‌های آسیایی و جهانی در آینده باشیم.

به گزارش ایمنا، دومین نشست شورای تربیت بدنی و ورزش استان سمنان با حضور استاندار سمنان و رؤسای فدراسیون‌های تنیس روی میز و ورزش‌های همگانی جمهوری اسلامی ایران در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار و از دنیا آقایی و سهیل رستمیان، قهرمانان استان سمنان در رشته‌های کوراش و واترپلو بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین تجلیل شد.

کد خبر 695130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.