آخرین جزئیات حادثه واژگونی تانکر حامل گازوئیل در محور اردستان+ فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان آخرین جزئیات حادثه واژگونی تانکر حامل گازوئیل را تشریح کرد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۸:۳۰ امروز _چهارشنبه نوزدهم مهرماه_ حادثه واژگونی تانکر حامل گازوئیل نشت مواد سوختنی و احتراق تانکر به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه این حادثه در محور اصفهان - اردستان و در محدوده رخ داده بود، افزود: بلافاصله پنج تیم امدادی شامل اورژانس، آتش‌نشانی، راهداری، پلیس و مدیریت بحران به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۲ ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر عوامل امدادی همچنان در محل حضور دارند و تردد به کندی در حال انجام است.

شیشه فروش با بیان اینکه این حادثه بیستمین حادثه واژگونی تانکرهای حامل سوخت است، گفت: به طور میانگین، ۱۵۰۰ تانکر سوخت در محورهای استان اصفهان تردد دارند و از همین رو رعایت نکات ایمنی باید مد نظر قرار گیرد.‌

وی با تاکید بر لزوم آموزش رانندگان تانکرهای فرآورده‌های سوختی به منظور رعایت نکات ایمنی، اضافه کرد: رانندگان این تانکرها باید از تردد در شب پرهیز و محورهای ایمن را به منظور تردد انتخاب کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه اطفای حریق این حادثه با حضور به موقع عوامل امدادی در محل به موقع انجام شد، خاطرنشان کرد: همچنین همکاری و همراهی با عوامل پلیس باید مد نظر رانندگان قرار گیرد.

آخرین جزئیات حادثه واژگونی تانکر حامل گازوئیل در محور اردستان+ فیلم

کد خبر 695119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.