تعداد نمایندگان مجلس خراسان شمالی افزایش پیدا نمی‌کند

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: افزایش یک کرسی در خانه ملت برای مردم استان خراسان شمالی پیشنهاد شده بود اما این امر مسکوت ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن ناهیدی شامگاه چهارشنبه- نوزدهم مهر ماه- در نشست خبری اظهار کرد: ۲۲ هیأت اجرایی در استان برگزاری انتخابات را بر عهده دارند که ۲ هیأت مربوط به شهرستان فاروج است که کرسی مشترک با شهرستان قوچان در خانه ملت دارد.

وی افزود: بر این اساس در استان ۲۰ هیأت اجرای تشکیل شده است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: هیأت‌های اجرایی انتخابات شامل هشت نفر عضو اصلی، ۵ نفر عضو علی‌البدل و ۳ نفر نماینده حقوقی است که به ریاست فرماندار شهرستان یا بخشداران بخش‌های مستقل است.

وی گفت: بر این اساس ۱۶۰ نفر معتمد به عنوان عضو اصلی هیأت اجرایی انتخاب شده‌اند.

ناهیدی در خصوص افزایش تعداد نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش یک کرسی در خانه ملت برای مردم این استان پیشنهاد شده بود اما این امر مسکوت ماند و در این دوره از انتخابات مجلس شمار نمایندگان همان ۴ نفر است و یک نماینده هم میان فاروج و قوچان مشترک است.

وی درباره فراهم ساختن زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات گفت: آمادگی‌ها در این باره در استان وجود دارد و پیش از موعد، زیرساخت‌های پشتیبانی لازم برای این رویداد سیاسی آماده می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم برگزاری پرشور انتخابات گفت: در این باره همه باید تلاش کنند تا شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

کد خبر 695114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.