اجرای بیش از ۱۰ ویژه‌برنامه به‌مناسبت هفته کودک در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از اجرای ویژه برنامه‌های شاد و متنوع برای کودکان و نوجوانان در هفته کودک با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد در حاشیه بازدید از بخش کودکان بیمارستان عسگریه با اشاره به نام‌گذاری پانزدهم تا بیست‌ویکم مهرماه به نام هفته کودک اظهار کرد: کودکان به عنوان گل‌های بهاری در خانواده و جامعه، همواره شایسته حمایت بزرگترها و مسئولان هستند و نوع ارتباط رفتاری آن‌ها در آینده، ارتباطی تنگاتنگ با برنامه‌های آموزشی و تربیتی دارد.

وی افزود: انتخاب هفته‌ای به نام هفته کودک، اهمیت این امر را بیش از پیش آشکارتر و مسئولیت مسئولان را برای حمایت از آینده‌سازان این مرز و بوم نمایان‌تر می‌کند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به این مطلب که ویژه‌برنامه‌های هفته کودک به صورت میدانی و مجازی از سوی اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این منطقه اجرا می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌هایی نظیر جشنواره بازی، سینما سیار، تجلیل از نخبگان، خبرنگار کوچولو، هنرواره و آرزوهای کودکانه در بوستان‌ها و مراکز فرهنگی منطقه در هفته کودک به اجرا درخواهد آمد.

به گزارش ایمنا، در حاشیه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان محمد صیرفی‌نژاد، مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در بخش کودکان بیمارستان عسگریه حاضر شد و ضمن عیادت از کودکان این بخش هدایایی را به آن‌ها اهدا کرد.

کد خبر 695101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.