ایران بنیان فکری مقاومت و مبارزه را در منطقه شکل داده است

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کردستان گفت: به برکت وجود ایران، بنیان فکری مقاومت و مبارزه در این منطقه شکل گرفته و اولین جرقه‌های نابودی رژیم صهیونسیتی در میان مردم زنده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد رضایی، امروز _چهارشنبه، نوزدهم مهرماه_ در همایش یاوران وقف اظهار کرد: یکی از برکات نظام اسلامی برقراری عدالت اجتماعی است که تبلور آن در مسئله وقف نیز دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه نقش روحانیون در ترویج سنت حسنه وقف و پاسداری از آن بسیار تأثیرگذار است، افزود: در استان کردستان مسئله وقف بسیار مهم شمرده می‌شود که نقش ماموستاها و روحانیون در این مورد بسیار خطیر است، چون مردم کوچک‌ترین مسائل را در کلام آن‌ها پذیرا می‌شوند.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کردستان گفت: در چند روز اخیر شاهد اتفاقاتی در سرزمین‌های اشغالی هستیم و مظلومیت مردم غزه و محور مقاومت بسیار مشهود است، اما دولت‌های به ظاهر مدعی حقوق بشر دفاع خاصی از این ملت مظلوم نشان ندادند و این جمهوری اسلامی ایران بود که به عنوان مدافع اول به حمایت از مظلومان فلسطین اقدام کرد.

وی ادامه داد: به برکت وجود ایران، بنیان فکری مقاومت و مبارزه در این منطقه شکل گرفته و اولین جرقه‌های نابودی رژیم صهیونسیتی در میان مردم زنده شده است.

رضایی اضافه کرد: قدرت اطلاعاتی و توان عملیاتی رژِیم صهیونیستی با شکست مواجه شده است و در میان مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان این ذهنیت شکل گرفته که می‌توانند اسرائیل را به زانو دربیاورند و در مقابل ظالم بایستند.

چشم طمع دشمنان به انتخابات امسال ایران

وی در ادامه تصریح کرد: امسال، سال سرنوشت‌ساز و تأثیرگذاری برای ما در عرصه بین‌المللی است و ما انتخابات را پیش رو داریم که دشمنان ایران چشمشان را به این انتخابات دوخته‌اند و منتظرند مشارکت مردم ما را دوباره بسنجند.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کردستان اضافه کرد: مردم ما همواره ثابت کرده‌اند که پای ارزش‌ها و نظامشان ایستاده‌اند و امسال هم دوباره دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.

وی گفت: امسال نیاز به کنشگری و تبیین بیشتری در مورد انتخابات داریم چون هجمه‌های دشمنان ما زیاد است و باید برای خانواده‌ها و همه اقشار جامعه اهمیت شرکت در انتخابات روشنگری شود.

رضایی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف اصلی ما تبیین شرایط موجود و انتخاب فرد اصلح است تا یک مجلس انقلابی و دردمند و دردآشنا با مردم شکل بگیرد.

کد خبر 695081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.