سمنان از استان‌های پیشرو در حوزه عفاف و حجاب است

استاندار سمنان گفت: استان سمنان جزو استان‌های پیشرو در مباحث فرهنگی و موضوع حجاب و عفاف است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمدرضا هاشمی امروز _چهارشنبه نوزدهم مهرماه_ در نشست با مدیرکل بازرسی استان سمنان اظهار کرد: استان سمنان در مباحث فرهنگی جزو استان‌های پیشرو در موضوع حجاب و عفاف است.

وی افزود: استان سمنان جزو استان‌های دارای امنیت پایدار است و امنیت موجود در استان بدون شک، مرهون همدلی و همکاری تمامی دستگاه‌های امنیتی، نظارتی و اجرایی استان است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه رویکرد سازمان بازرسی دست‌گیری است و مچ‌گیری نیست، خاطرنشان کرد: بی تردید یکی از عوامل مؤثر در موفقیت‌های امروز استان، به واسطه همکاری و دست‌گیری های اداره کل بازرسی حاصل شده است.

هاشمی تصریح کرد: اداره کل بازرسی استان سمنان یکی از اعضای ثابت کارگروه احیای واحدهای راکد استان است که خوشبختانه شاهد نقش آفرینی مؤثر این مجموعه در بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی به چرخه تولید هستیم.

وی با تاکید بر اینکه با تلاش‌های انجام شده، حتی یک ریال هم از اعتبارات تخصیصی استان برگشت نخورده و به صورت کامل جذب شده است، اضافه کرد: نگاه همه ما، خدمت و جلب رضایتمندی مردم است.

استاندار سمنان با اشاره به تشکیل هیئت‌های اجرایی و نظارت در استان سمنان برای انتخابات و برقراری تعاملی مناسبت میان آن‌ها، گفت: برگزاری انتخابات بر اساس چهار راهبرد اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان یک هدف اصلی و اقدام اساسی برای ما در استان است.‌

هاشمی افزود: تعاملات مناسب با ارکان تصمیم‌گیر، ائمه جمعه و گروه‌های مرجع و مؤثر، همواره مورد تاکید است.

کد خبر 695027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.