کتابچه نیازمندی‌های دستگاه‌های خراسان شمالی تدوین شود

استاندار خراسان شمالی گفت: سال گذشته از تمام دستگاه‌های اجرایی درخواست کردیم مشکلات و نیازمندی‌های خود را در قالب یک کتابچه گردآوری کنند، اما تاکنون این امر محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _چهارشنبه نوزدهم مهرماه_ در بازدید از پارک علم و فناوری خراسان شمالی اظهار کرد: پارک علم و فناوری با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و جمعی از نخبگان یکی از محورهای مهم رشد و توسعه استان تلقی می‌شود.

وی با اشاره به توفیقات پارک علم و فناوری در سال گذشته افزود: ارتقای جایگاه پارک علم و فناوری به سطح دو، افزایش صادرات از سوی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان از مهم‌ترین توفیقات این پارک است.

استاندار خراسان شمالی با ابراز گلایه از اینکه دستگاه‌های اجرایی درصدد بومی‌سازی مسائل خود و محول کردن آن به شرکت‌های دانش‌بنیان نیستند، خاطرنشان کرد: با حضور جمعی از نخبگان و تولیدکنندگان تشکلی شکل بگیرد تا موضوع‌یابی حوزه‌های مختلف در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گیرد.

وی ادامه داد: سال گذشته از تمام دستگاه‌های اجرایی خواستیم مشکلات و نیازمندی‌های خود را در قالب یک کتابچه گردآوری کنند، اما تاکنون جمع‌بندی لازم از دستگاه‌های اجرایی مشاهده نشده است.

حسین‌نژاد با اشاره به سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان گفت: پایه‌گذاری رشد و توسعه استان با سفر مقام معظم رهبری به استان رقم خورد.

کد خبر 694943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.