سرمایه سرمایه‌گذار باید در چارچوب قوانین لحاظ شود

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: سرمایه سرمایه‌گذار باید در چارچوب قوانین و مقررات دیده شود تا بتوانیم برای موضوعات شهری سرمایه‌گذار جذب کنیم و شاهد رونق برای ارائه خدمات به شهروندان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نادر آخوندی‌یزدی امروز _چهارشنبه نوزدهم مهرماه_ در نشست کارگروه سرمایه‌گذاری شهرداری‌های کشور اظهار کرد: هم‌اکنون در شهرها چاره‌ای به جز ورود به حوزه سرمایه‌گذاری نداریم.

وی افزود: در حال حاضر شاهد مشکلات ساخت‌وساز و عوارض و در رکودی هستیم که ادامه‌دار است و باید برای این موضوع فکر اساسی شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با بیان اینکه در سرمایه‌گذاری قوانین، مقررات و مدیران مؤثر هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر اگر مناسب‌ترین قیمت برای سرمایه‌گذاری انتخاب شود، مدیران دچار دردسر می‌شوند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار به قوانین ما توجهی نمی‌کند، اضافه کرد: نمی‌توانیم با قوانین و مقررات اقدام به جذب سرمایه‌گذار کنیم، در عین حال باید دقت کنیم تا مدیران دچار دردسر نشوند.

آخوندی با اشاره به اینکه برای آینده مدیران و سرمایه در شهر نگران هستم، گفت: سرمایه سرمایه‌گذار باید در قوانین و مقررات دیده شود تا بتوانیم در مباحث شهری سرمایه‌گذار جذب کنیم و شاهد رونق برای ارائه خدمات به شهروندان باشیم.

کد خبر 694879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.