بهره‌برداری از ۱۰۱ طرح آبرسانی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از بهره‌برداری ۱۰۱ طرح آبرسانی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیین افتتاح و بهره‌برداری از ۱۰۱ طرح آب‌رسانی در روستای «بطاری» شهرستان بویراحمد صبح امروز _چهارشنبه نوزدهم مهرماه_ با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، سردار زهرایی، رئیس بسیج سازندگی کشور، نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

سردار حمید خرم‌دل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی اظهار کرد: این عملیات همینه پوشالی اسرائیل را فروریخت و امیدواریم به زودی شاهد نابودی رژیم منحوس اسرائیل باشیم.

وی افزود: در فاز نخست آب‌رسانی به ۱۲۶ روستا با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان با مشارکت بسیج سازندگی و آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد شروع شده که از این تعداد ۱۰۱ پروژه آماده بهره‌برداری است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آب‌رسانی به ۱۸۰ روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد در برنامه سه‌ساله در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: به دلیل پراکندگی بیش از ۱۶۰۰ روستا در استان بعد از انقلاب اسلامی مشکلاتی در آب‌رسانی به این روستاها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه فاز دوم پروژه آماده اجرا است، خاطرنشان کرد: اگر ملزومات مثل لوله تأمین می‌شد، اکنون فاز دوم هم به اتمام رسیده بود و شروع کار به تأمین اعتبارات نیاز دارد.

سردار خرم‌دل تصریح کرد: برخی مناطق روستایی این استان با آن که نزدیک به رودخانه است، اما در تأمین آب مشکل وجود دارد که سپاه تمام تلاش خود را برای آب‌رسانی به این روستاها به کار خواهد بست.

وی افزود: فرمانده بسیج سازندگی کشور در زمینه ساخت مسجد روستای «بطاری» قول همکاری دادند و از چند روز آینده عملیات تکمیلی این مسجد آغاز خواهد شد.

بهره‌برداری از ۱۰۱ طرح آبرسانی روستایی در کهگیلویه و بویراحمدبهره‌برداری از ۱۰۱ طرح آبرسانی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر 694861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.