اجرای ویژه‌برنامه «کودکانه» در منطقه ۸ اصفهان

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: از اجرای ویژه‌برنامه «کودکانه» در سطح این منطقه هم‌زمان با سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان خبر داد.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هم‌زمان با روزهای پرشور برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، برنامه‌های متنوعی با شعار «بچه‌ها به سمت قله» در این منطقه برگزار می‌شود تا شادی کودکان را دوچندان کند.

وی با بیان اینکه مبحث کودک و نوجوان یکی از مباحث مهم کشور است، افزود: ما در منطقه هشت شهرداری اصفهان سعی کردیم با تمام توان در این زمینه فعالیت کنیم، این برنامه‌ها در راستای افزایش سرانه نشاط و سرگرمی کودکان و نوجوانان با محوریت بازی و تفریح برنامه‌ریزی شده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت سی‌وپنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان، اجرای ویژه‌برنامه «کودکانه» در محله‌های این منطقه آغاز شده است.

اجرای ویژه برنامه «کودکانه» در منطقه ۸ اصفهان

وی ادامه داد: ویژه‌برنامه «کودکانه» روز دوشنبه، هفدهم مهرماه در خانه خلاقیت گلستانه واقع در خانه اصفهان (خیابان گلستان) و روز سه‌شنبه، هجدهم مهرماه در فرهنگسرای باران واقع در خیابان کاوه اجرا شد.

باقری ادامه داد: این ویژه‌برنامه امروز _چهارشنبه نوزدهم مهرماه_ از ساعت ۱۸:۳۰ در پارک گل‌محمدی واقع در خیابان رباط دوم و فردا _پنجشنبه بیستم مهرماه_ از ساعت ۱۸:۳۰ در فرهنگسرای مهر واقع در خیابان امام خمینی (ره)، محله فردوان برگزار می‌شود.

کد خبر 694841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.