سرپل ذهاب نیازمند اینترنت پرسرعت و فیبرنوری است

فرماندار سرپل ذهاب با بیان اینکه زیرساخت‌های این شهرستان در زلزله سال ۹۶ آسیب دید، گفت: سرپل ذهاب نیازمند اینترنت پرسرعت و فیبرنوری است.

به گزارش ایمنا، صدرالله بابلی امروز_ سه‌شنبه هجدهم مهرماه_ اظهار کرد: فیبرنوری در مناطق مختلف شهرستان سرپل ذهاب توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه اجرا خواهد شد و مردم به مطالبه به حق خود خواهند رسید.

وی افزود: زیرساخت‌های شهری و روستایی سرپل ذهاب در زلزله سال ۹۶ آسیب دید و از بین رفت، لذا نیازمند یک عزم جدی و ویژه است که این زیرساخت‌ها بازسازی کنیم.

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: برای بهره بهتر از تلفن ثابت و اینترنت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تصمیم گرفت یک فیبر نوری که هم کسب و کار و هم اشتغال‌زایی به دنبال دارد و با این امکانات تا درب منازل خواهد رفت این کار ارزشمندی از سوی دولت سیزدهم که در این منطقه اجرایی خواهد شد.

بابلی بیان کرد: باید برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و ارتباطات همه ما دست به دست هم دهیم این اتفاق خوب و نادر در شهرستان انجام گیرد.‌

وی در ادامه گفت: مردم در این حوزه خواستار و مطالبه‌گر هستند، همه ما به این مطالبه به حق باید جامع عمل بپوشانیم و در این میان شورای شهر و شهرداری همکاری لازم را به عمل آورند.

کد خبر 694790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.