مرد ۶۵ ساله رشتی از دست آدم‌رباها نجات پیدا کرد

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: مرد ۶۵ ساله رشتی که به وسیله چهار آدم‌ربا ربوده شده و به محلی نامعلوم منتقل شده بود، با تلاش ماموران پلیس آگاهی، در کمتر از ۱۲ ساعت نجات یافت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزالله ملکی اظهار کرد: امنیت پایه و اساس و توسعه و پیشرفت و از مهمترین نیازهای هر جامعه است و پلیس برای برقراری نظم و امنیت در جامعه به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه در پی آدم ربایی مردی در محله گلسار شهرستان رشت، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پیگیری آن در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: با حضور مأموران پلیس آگاهی گیلان در محل وقوع جرم و بررسی و تحقیقات مشخص شد، سه نفر با تهدید یک پیرمرد را ربوده و به محلی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با اشرافیت اطلاعاتی پلیس و اقدامات فنی، محل اختفای ربایندگان در یک منزل ویلایی در اطراف شهر سنگر مورد شناسایی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی به آدرس محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه چهار متهم غیربومی این پرونده را دستگیر کردند.

سردار ملکی از رهایی مرد ۶۵ ساله ربوده شده در کمتر از ۱۲ ساعت خبر داد و تصریح کرد: این فرد اکنون در صحت و سلامت است.

وی تصریح کرد: متهمان که سه مرد ۳۵، ۳۹ و ۴۰ ساله و یک زن ۴۴ ساله هستند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان گیلان تعامل و همکاری مردم با مجموعه انتظامی برای برخورد با مجرمان را بسیار خوب دانست و گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 694675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.