اتمام پروژه ۱۳ ساله جاده بجنورد به جنگل گلستان تا سال آینده

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: در صورت جذب هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تا سال آینده، پروژه ۱۳ ساله محور بجنورد به جنگل گلستان به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی رشیدی امروز _سه‌شنبه هجدهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه جاده بجنورد به جنگل گلستان اظهار کرد: چنانچه تا سال آینده هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر جذب شود، ۴۵ کیلومتر باقی‌مانده از محور بجنورد به جنگل گلستان به اتمام خواهد رسید تا شاهد کاهش تصادفات در این محور پرتردد و مهم باشیم.

وی افزود: تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳، از ۴۵ کیلومتر باقی‌مانده پروژه، ۳۴ کیلومتر آماده بهره‌برداری شده است و زیر بار ترافیک می‌رود.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه پروژه فوق سال ۱۳۸۹ آغاز شده است، خاطرنشان کرد: ۱۴ کیلومتر تا پایان مهرماه زیر بار ترافیک می‌رود، در حالی که در دولت سیزدهم پس از وقفه دو ساله و سفر رئیس‌جمهور شاهد تحرکات خوبی در اجرای این پروژه هستیم.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توازن ملی برای تکمیل جاده بجنورد-جنگل گلستان ابلاغ شده است، گفت: این میزان اعتبار برای شتاب‌بخشی در تکمیل جاده بجنورد-جنگل گلستان پس از سفر اخیر رئیس برنامه و بودجه کشور به استان ابلاغ شده است که برای ۱۴ کیلومتر از این محور هزینه خواهد شد.

به گزارش ایمنا، در سفر دولت به استان هشت هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح راهسازی بجنورد-جنگل گلستان مصوب شد که بنا است این اعتبار تا ۱۴۰۳ تخصیص پیدا کند.

کد خبر 694660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.