افتتاح سی‌ودومین اقامتگاه بوم‌گردی شهرستان زرند

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند گفت: سی‌ودومین اقامتگاه بوم‌گردی شهرستان زرند در روستای عباس‌آباد با حضور مسئولان بومی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد اسلامی _امروز دوشنبه هفدهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی اقامتگاه «خان بابا» با اعتباری معادل ۱۰۰ میلیارد ریال، بدون دریافت هیچ تسهیلات دولتی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم در این واحد اقامتی مشغول به فعالیت شده‌اند.

وی با بیان اینکه شهرستان زرند در جذب سرمایه‌گذاران بخش گردشگری موفق عمل کرده است، افزود: باید این موفقیت را مدیون مدیران و مسئولان بومی شهرستان باشیم که در برگزاری جشنواره‌های مختلف همیار بوده‌اند؛ زیرا با برپایی این جشنواره‌ها توانستیم ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری این شهرستان را به نمایش بگذاریم.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان زرند ادامه داد: طی یک سال اخیر بیش از ۱۰ مجموعه مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان زرند به بهره‌برداری رسیده که عدد قابل توجهی است و تعدادی دیگر هم تا پایان سال جاری به چرخه گردشگری افزوده می‌شود.

وی اضافه کرد: با حمایت فرمانداری شهرستان زرند بر تشکیل کارگروه گردشگری تأکید داریم تا بتوانیم با حضور دستگاه‌های مرتبط با میراث فرهنگی مشکلاتی را که در مسیر راه فعالان گردشگری و سرمایه‌گذاران این حوزه وجود دارد رفع کنیم و چنانچه لازم باشد از طریق کارگروه استانی پیگیری کنیم.

کد خبر 694277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.