«مسافری از گانورا»، عرصه‌ای برای به نمایش گذاشتن نقش‌های فرهنگی ایران

نویسنده و تهیه‌کننده انیمیشن «مسافری از گانورا» گفت: در این اثر سعی بر این داشتیم نقش‌های فرهنگی و هویتی کشور را به نمایش بگذاریم و مسئله‌های قومیتی و اتفاقات افراد مقیم ایران را در نظر بگیریم تا دیدگاه‌های خوبی را در این زمینه ایجاد کنیم‌.

سید محمدحسین علمدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در انیمیشن گانورا سعی کردیم ایده‌های مختلفی با موضوع علمی تخیلی را برای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به کارهای ابرقهرمانی بسازیم، همچنین سعی بر این داشتیم نقش‌های فرهنگی و هویتی کشور را به نمایش بگذاریم و مسئله‌های قومیتی و اتفاقات افراد مقیم ایران را در نظر بگیریم تا دیدگاه‌های خوبی را در این زمینه ایجاد کنیم‌.

وی ادامه داد: برای اولین بار است که در جشنواره فیلم کودک و نوجوان شرکت می‌کنم و فیلم گانورا به خوبی در محور اهداف جشنواره قرار گرفته است.

نویسنده و تهیه کننده انیمیشن «مسافری از گانورا» با بیان اینکه بازخوردهای خوبی از کودکان و نوجوانان برای این انیمیشن گرفتم، تصریح کرد: انیمیشن گانورا در حوزه کودک و نوجوان ساخته شد از این رو در ویترین و بستر کار جشنواره فیلم کودک و نوجوان قرار گرفته است.

کد خبر 694166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.