توجه به فیلمسازان جوان، آینده خوبی را برای کودکان رقم می‌زند

کارگردان فیلم سینمایی «قهرمان من» گفت: من به بچه‌هایی که در این جشنواره حضور پیدا کردند امیدوارم زیرا اگر مسئولان اصفهان روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنند بهتر از همه ما فیلم خواهند ساخت.

مرتضی آتش زمزم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ایام کرونا گروهی از جامعه زندگی خود را برای حفاظت از سایر مردم سرزمین به خطر انداختند، از این رو ما به‌عنوان یک گروه فرهنگی سعی کردیم زحمات آن‌ها را ثبت کنیم.

وی با بیان اینکه این کار به دیده شدن بازیگران و فیلم کودک و نوجوان کمک می‌کند، ادامه داد: همکاری با بازیگران نوپا روشی است که در جامعه و دنیا مورد پسند است و مردم نیز ارتباط خوبی با این کارها می‌گیرند.

کارگران فیلم سینمایی قهرمان من با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین برند فرهنگی اصفهان جشنواره کودک و نوجوان است، تصریح کرد: اصفهان صاحب جشنواره فیلم کودک و نوجوان است و کسی نمی‌تواند این جشنواره را از این شهر ببرد در همین راستا مسئولان اصفهان باید به فیلمسازان جوان این شهر اهمیت بدهند تا آینده خوبی را برای اصفهان و جشنواره رقم بزنند.

وی با بیان اینکه کودکان حاضر در جشنواره بهترین فیلم‌ها را خواهند ساخت، افزود: من به بچه‌هایی که در این جشنواره حضور پیدا کردند امیدوارم؛ چراکه اگر مسئولان اصفهان روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنند بهتر از همه ما فیلم خواهند ساخت.

کد خبر 694121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.