فراخوان تاسیس ۲ دفتر خدمات الکترونیک انتظامی در استان اصفهان

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از آغاز ثبت‌نام از داوطلبان تاسیس دفتر خدمات الکترونیک انتظامی ( پلیس +۱۰) در شهر بهارستان اصفهان و شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ مصیب شاهینی اظهار کرد: به مناسبت هفته انتظامی، توسعه دو دفتر خدمات الکترونیک انتظامی در استان اصفهان (پلیس +۱۰) در دستور کار معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این دفاتر در شهر بهارستان اصفهان و شهرستان کاشان راه‌اندازی می‌شوند ، افزود: متقاضیان تأسیس و مدیریت دفتر در صورت احراز شرایط می‌توانند از تاریخ سیزدهم تا بیستم مهرماه به صورت الکترونیکی نسبت با مراجعه به سایت اینترنتی epolice.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: شرایط عمومی و اختصاصی تأسیس دفتر خدمات الکترونیک انتظامی در سایت اینترنتی epolice.ir شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی و ارزیابی‌های صورت گرفته در خصوص واجدان شرایط عمومی و اختصاصی و مدارک متقاضیان و کسب امتیازات لازم مدیران این دفاتر انتخاب و به آنها اعلام خواهد شد.

کد خبر 694106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.