راه دسترسی به دورترین روستاهای بخش مرکزی هرسین آسفالت می‌شود

فرماندار شهرستان هرسین گفت: راه دسترسی به دورترین روستاهای بخش مرکزی هرسین آسفالت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوطالب ایتوندی امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ در بازدید از آغاز عملیات بهسازی و آسفالت روستاهای بخش مرکزی از آسفالت راه‌های دسترسی به دورترین روستاهای بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

وی افزود: آسفالت محور چشمه‌کبود به دورآباد به طول سه کیلومتر و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌هایی است که مسیر دسترسی روستاهای دورآباد و جلوگیرنگه را به مرکز دهستان چشمه‌کبود تسهیل می‌کند.

فرماندار شهرستان هرسین ادامه داد: بخشی از عملیات راهسازی و بهسازی این مسیر سه کیلومتری به علت صعب‌العبور بودن توسط اداره راهداری انجام و سپس برای ادامه عملیات به پیمانکار سپرده شد.

به گزارش ایمنا، بازدید از پروژه بهسازی و آسفالت باقیمانده پروژه مسیر چشمه کبود به کله هو به طول دو کیلومتر و اعتبار ۳۵ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های فرماندار هرسین در بازدید از پروژه‌های راه روستایی بود. در این بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، فرماندار هرسین را همراهی می‌کردند.

بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی آزان وازآن - برآفتاب به طول ۱.۷ کیلومتر، چشمه کبود - سرخوند به طول پنج کیلومتر و مسیر دسترسی به روستای قشلاق دریاچه به طول دو کیلومتر در حال بهسازی و آسفالت است و این تلاش‌ها و اجرای پروژه‌های حوزه راه از گذشته تا به حال بی‌سابقه بوده است.

کد خبر 694095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.