برپایی پویش مهربانی در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان

امسال در حاشیه سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان، پویش مهربانی در خصوص جمع‌آوری و اهدا لوازم التحریر جهت تقسیم مهربانی برپا می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، این اداره در زمان برپایی جشنواره فیلم کودک، گالری شهری خود را به موضوع فرهنگ‌سازی و حمایت از پویش مهربانی زندگی اختصاص داده است که طی آن از دانش‌آموزان اصفهان می‌خواهد تا با اشتراک گذاشتن لوازم التحریرهای اهدایی به کمک هم نوعان خود در مناطق محروم کشور بیایند.

این پویش در دو مرحله و در ابتدا از تاریخ پانزدهم تا بیست‌ویکم مهرماه برگزار می‌شود و در آن کیسه‌هایی پارچه‌ای در مدارس مقطع ابتدایی سراسر شهر اصفهان و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تقسیم می‌شود و کودکان و نوجوانان می‌توانند کیسه‌ها را از لوازم التحریر پر کنند.

در مرحله دوم در ویژه برنامه "سرزمین زندگی" که از تاریخ هجدهم تا بیست‌ویکم مهرماه در محل سالن اجلاس برگزار می‌شود در فضای مشخص شده این پویش قرار دهند. همچنین از تاریخ بیست‌و دوم الی سی‌ام مهرماه در محل ورودی کتابخانه مرکزی قرار دهند.

پس از این تاریخ با جمع‌آوری لوازم التحریرها اقدام به ارسال آن با همان کیسه‌های پارچه‌ای به مناطق محروم کشور می‌شود.

کد خبر 694055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.