اهتزاز نمادهای جبهه مقاومت فلسطین در ۱۰ نقطه شهر قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: نمادهای حرکات غرورآمیز جبهه مقاومت فلسطین در ۱۰ نقطه شهر به اهتزاز درخواهد آمد و اکران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی کلانترزاده امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ در حاشیه اهتزاز پرچم کشور فلسطین در یکی از برج‌های مستقر در شهرداری قم در جمع خبرنگاران، با اشاره به آیات قرآن و روایات درباره از بین رفتن باطل اظهار کرد: امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بارها در فرمایشات خود از نابودپذیر بودن و محو شدن اسرائیل تأکید داشتند که امیدواریم با حرکت این روزهای جبهه مقاومت، این رژیم جعلی و غاصب هرچه سریع‌تر از صحنه دنیا حذف شود.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت این روزها دست در دست یکدیگر و با پشتوانه الهی در حال پیشروی بوده و رژیم غاصب صهیونیست نیز در آستانه نابودی است، افزود: قم پایتخت جهان تشیع و شهری بین‌المللی است و هر اقدامی در این شهر ابعاد بین‌المللی پیدا می‌کند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: شهرداری وظیفه ساماندهی محیط‌های شهری را دارد، در این راستا در یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها، پرچم کشور دوست‌داشتنی فلسطین به اهتزاز در آمده که نشان‌دهنده همراهی و هم‌دردی با این کشور قهرمان است.

کلانترزاده اضافه کرد: در ۱۰ نقطه شهر نمادهای حرکات غرورآمیز جبهه مقاومت به اهتزاز درخواهد آمد و اکران خواهد شد.

اهتزاز نمادهای جبهه مقاومت فلسطین در ۱۰ نقطه شهر قم

اهتزاز نمادهای جبهه مقاومت فلسطین در ۱۰ نقطه شهر قم

کد خبر 693969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.