دوست دارم برای سپاهان مفید باشم / امیدوارم تعطیلات لیگ به ما در آسیا ضربه نزند

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: متاسفانه تا زمانی که بازی سوممان در لیگ‌ قهرمانان آسیا انجام شود، بازی دیگری در لیگ برتر نداریم و امیدوارم این تعطیلی به سپاهان ضربه وارد نکند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد قربانی بعد از پیروزی چهار بر یک تیم فوتبال سپاهان اصفهان برابر صنعت‌نفت آبادان که در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد، در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اول از همه‌چیز خدا را شکر می‌کنم که توانستیم بازی را ببریم. بازی خیلی خوبی بود و توانستیم چهار گل هم بزنیم، اما متأسفانه در دقایق پایانی یک گل دریافت کردیم و کلین‌شیتمان خراب شد.

وی درباره حضورش در قلب خط دفاعی با تشخیص ژوزه مورایس افزود: برای من فرقی نمی‌کند در زمین در کدام پست بازی کنم، وظیفه من است که هر جایی از زمین که سرمربی دستور می‌دهد قرار بگیرم و بهترین نمایش را از خودم ارائه دهم. دوست دارم برای سپاهان مفید باشم، خیلی دوست داشتم در این بازی کلین‌شیت کنیم، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در رابطه با تعطیلات لیگ برتر نیز خاطرنشان کرد: تعطیلات لیگ برتر همه تیم‌ها را اذیت می‌کند، تیم ما روز یکم آبان‌ماه در کشور ازبکستان با تیم آلمالیق در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا بازی دارد و اگر در این مدت بازی رسمی داشتیم، بسیار به ما کمک می‌کرد، اما برنامه‌ریزی‌های لیگ به‌گونه‌ای است که بازی نخواهیم داشت و امیدوارم از این بابت در لیگ قهرمانان آسیا ضرر نکنیم.

کد خبر 693852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.