نیروی انتظامی نماد اقتدار و هوشمندی است

استاندار سمنان گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، نماد پلیس مقتدر، هوشمند، توانا و باکیفیت و مظهر اقتدار برخاسته از خاستگاه مردم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _شنبه پانزدهم مهرماه_ در آئین گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در استان سمنان اظهار کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، نماد پلیس مقتدر، هوشمند، توانا و با کیفیت و مظهر اقتدار برخاسته از خاستگاه مردم است.

وی افزود: نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت، مقتدرانه، عزتمندانه و هوشمندانه در کشور و استان تلاش می‌کند و امروز بعد از ۴۳ سال از عمر با عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار صدها دستاوردها مختلف، باید گفت بالاترین دستاورد بعد از نعمت ولایت، نعمت امنیت است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: باید به نظام مقدس جمهوری اسلامی که تبدیل به نماد امنیت برای کشورهای جهان اسلام شده، افتخار کنیم. مردم ایران اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری احساس امنیت پایدار دارند. ضمن اینکه اگر در حوزه پرتاب ماهواره و دیپلماسی عزتمندانه گام بر می‌داریم، به برکت این است که در داخل کشور احساس امنیت می‌شود و این مهم را مدیون نیروهای مسلح، به ویژه فراجا می‌دانیم.

هاشمی تصریح کرد: نیروی انتظامی با اقدامات و تلاش‌های خود در حوزه‌های مختلف مقابله با اخلالگران، قاچاق کالا، سارقین، قاچاقچیان مواد مخدر و سایر مجرمان به خوبی می‌درخشد.

وی با تاکید بر اینکه معنویت و هوشمندی حاکم بر نیروهای مقتدر و مسلح ما در سطح استان امری بسیار ارزشمند است، افزود: پلیس خدمتگزار و شهروند قانون مدار هر دو مکمل هم هستند و تعامل این دو، زمینه ساز امنیت پایدار است.

استاندار سمنان گفت: اگر امروز در استان سمنان شاهد رشد و رونق اقتصادی، کاهش ۳۸ درصدی تصادفات جاده‌ای در سطح استان، رضایتمندی مردم و سایر دستاوردها هستیم، تمام این مؤلفه‌ها در سایه ایجاد امنیت به دست آمده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: امروز با اقدامات ارزنده نیروی انتظامی و همدلی اعضای شورای تأمین و پشتیبانی دستگاه قضائی، شاهد کشف و شناسایی قاچاقچیان مواد مخدر، باندهای سارقین و کاهش زمینه‌های جرم در سطح استان سمنان هستیم.

کد خبر 693842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.