کلنگ‌زنی طرح باززنده‌سازی کارون هفته آینده آغاز می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: در حال حاضر ۱۰۵ هکتار ساحل رودخانه در سطح شرق و غرب در دست طراحی و اجرا است و هفته آینده کلنگ‌زنی ۱۵ هکتار در غرب رودخانه، حد فاصل نخلستان تا پل پنجم انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز حسینی امروز _شنبه پانزدهم مهرماه_ در رادیو شهر اهواز اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده، طی یک‌سال گذشته یک میلیون و ۱۰۰ هزار متر مربع روکش آسفالت در سطح معابر شهر اهواز انجام شد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، یک میلیون و ۲۰۰ هزار مترمربع عملیات روکش آسفالت انجام شده و برنامه‌ریزی مدیریت شهری این است که تا پایان سال سه میلیون متر مربع و حتی ۵.۳ میلیون متر مربع عملیات آسفالت انجام شود.

معاون فنی و عمرانی با اشاره به آخرین وضعیت پل‌ها و تقاطع‌ها، تصریح کرد: سال جاری احداث یک تقاطع جدید و تکمیل تقاطع غیرهم‌سطح شهید کجباف در دستور کار شهرداری قرار دارد، قطعه ال ۴۰۰ تقاطع شهید کجباف در حال تکمیل و نصب قطعات سگمنت است.

حسینی اضافه کرد: در این محور پیشرفت‌های خوبی داشتیم و امیدواریم تا پایان آذرماه بتوانیم اصل محور را به پایان برسانیم و از آن بهره‌برداری کنیم.

وی با اشاره به طرح باززنده‌سازی ساحل کارون گفت: در حال حاضر ۱۰۵ هکتار ساحل رودخانه در سطح شرق و غرب در دست طراحی و اجرا است و هفته آینده کلنگ‌زنی ۱۵ هکتار در غرب رودخانه، حد فاصل نخلستان تا پل پنجم انجام خواهد شد.

کد خبر 693656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.