افزایش ۲۷ درصدی ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی در قم

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم مطرح کرد: در‎ راستای خدمات بیشتر ‎به شهروندان، ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم از ابتدای مهرماه سال جاری ۲۷ درصد افزایش داشته است.

رضا خانه زاد یزدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به افزایش ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: پس از مساعدت مالی به مبلغ ۵ میلیارد تومان به سازمان اتوبوسرانی، با تلاش مضاعف و برنامه‌ریزی صورت گرفته، اقدامات لازم برای تجهیز و رفع نقص فنی خودروهای ملکی و همچنین ساماندهی و استفاده از ظرفیت حضور رانندگان کمکی به صورت پاره وقت به منظور انجام سرویس مراکز و برخی نهادها انجام شده است.

وی افزود: سازمان اتوبوسرانی از ابتدای مهرماه ضمن افزایش ۲۷ درصدی ظرفیت ناوگان، موفق به ارائه خدمات سرویس دهی با تعداد میانگین ۱۸۰ دستگاه اتوبوس ملکی شده است، به نحوی که با توجه به افزایش ظرفیت ایجاد شده، از ابتدای مهرماه هیچ اتوبوسی برای سرویس دربستی از خطوط خارج نمی‌شود.

خانه زاد یزدی در خصوص رضایتمندی شهروندان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ضمن کاهش سرفاصله زمانی اعزام خودرو از مبدأ و با توجه به گزارشات ارسالی از سامانه ۱۳۷، رضایت‌مندی مناسبی برای شهروندان رقم خورده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای جذب راننده و تبدیل متقاضیان دارای گواهینامه پایه دو به پایه یک با آموزشگاه رانندگی انجام شده و به زودی این افراد نیز به جمع رانندگان اضافه خواهند شد تا شاهد سرویس دهی منظم‌تری باشیم.

کد خبر 693482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.