آسایش جامعه مرهون رشادت‌های سبزپوشان است

نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: آسایش و آرامش در جامعه مرهون رشادت و تلاش‌های مخلصانه سبزپوشان است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان در دیدار با فرماندهی و کارکنان انتظامی استان گیلان که به مناسبت هفته انتظامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی در حد توان از امکانات و ظرفیت خود برای حراست از مرزهای جغرافیایی کشور استفاده کرده است و در آن سوی مرزها هیچ حرکت موذیانه نظامی و غیر نظامی نمی‌تواند بر علیه جمهوری اسلامی انجام شود.


وی افزود: هر جا که مردم و مدیران با یاد خدا حرکت کردند، موفق بودند و در هر جا که برای خودنمایی حرکت کردند، شکست خوردند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه باید تمام کارهای ما با یاد خدا و برای او باشد، خاطرنشان کرد: در کنار هر سختی آسانی وجود دارد و این سنت خداوند برای انسان است.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: موفقیت در جنگ تحمیلی و برخورد با قدرت‌های جهانی، سازش کاران و دشمنان داخلی جمهوری اسلامی مرهون رهبری با خدا و مؤمن است.

وی با بیان اینکه امنیت یکی از مؤلفه‌های مهم در زندگی و مایه آرامش انسان است، اظهار کرد: آسایش و آرامش حاکم در جامعه مرهون رشادت و تلاش‌های مخلصانه فرزندان این مرز و بوم است که در راه حفظ نظم و آرامش لباس سبز خدمت و ایثار بر تن کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به توانمندی نیروی انتظامی در تمامی زمینه‌ها، افزود: مردم از مجموعه انتظامی راضی هستند، اما قانع نیستند چون می‌بینند پلیس توانمندی‌هایش بیشتر است.

کد خبر 693466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.