اقتدار نیروی انتظامی مسئله‌ای بسیار مهم است

امام جمعه موقت شهرستان نایین گفت: اقتدار نیروی انتظامی مسئله‌ای بسیار مهم است و دشمن تصمیم دارد که اقتدار را از نیروی انتظامی بگیرد زیرا نیروی انتظامی یک بازوی توانمند برای کشور و نظام جمهوری اسلامی است و دشمنان می‌خواهد با هر بهانه‌ای این اقتدار را بشکند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام امیر شفیعی ظهر امروز _ جمعه چهاردهم مهرماه_ با اشاره به مناسبت‌های پیش رو در این هفته اعم از روز جهانی کودک، هفته وقف و هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: وقف در حقیقت یک پس اندازی برای پس از مرگ انسان است و در زمان قدیم بیشتر به این مسئله بها می‌دادند و در وصیت‌نامه‌های خود، بحث وقف را ذکر می‌کردند و امیدواریم به مسئله وقف، توجه بیشتری شود.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، تصریح کرد: مجموعه نیروی انتظامی در سطح شهرستان نائین زحمات بسیار کشیده‌اند چرا که امنیت یک نعمت بسیار بزرگ است و دشمن در حال تلاش است تا امنیت را از مردم و جامعه صلب کند.

امام جمعه موقت شهرستان نائین ادامه داد: نیروی انتظامی از ابتدای امسال تا کنون در حوادث گوناگون، حدود ۵۰ شهید تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است و این در اخبار و فضای مجازی قابل مشاهده است که این عزیزان در نقاط مرزی کشور برای حفظ امنیت جامعه و تمامیت ارضی به شهادت می‌رسند.

وی با بیان اینکه اقتدار نیروی انتظامی مسئله‌ای بسیار مهم است، گفت: دشمن تصمیم دارد که اقتدار را از نیروی انتظامی بگیرد و نیروی انتظامی یک بازوی توانمند برای کشور و نظام جمهوری اسلامی است و دشمنان می‌خواهد با هر بهانه‌ای این اقتدار را بشکند.

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به حضور دشمن در حوادث سال‌های اخیر برای ضربه به نیروی انتظامی، تاکید کرد: دشمن امروز اعتراف می‌کند که هدف تمام حوادث و فتنه‌ها برای شکست اقتدار نیروی انتظامی است و دلایل و بهانه‌هایشان همه دروغ بوده است.

وی ادامه داد: دشمن در هر بهانه‌ای به دنبال درست کردن چماق و کوبیدن آن بر سر نیروی انتظامی است و این مسئله در ماجراهای خطای کوچک یک سرباز وظیفه در یک کلانتری یا حتی بیهوش شدن یک دانش آموز در مترو قابل مشاهده است و این درست نیست که خطای یک سرباز به اندازه تمام مجموعه نیروی انتظامی و نظام جمهوری اسلامی بزرگ نمایی شود.

حجت الاسلام شفیعی افزود: نیروی انتظامی یک نیروی مقتدر است و دشمن مشاهده می‌کند که روز به روز لوکوموتیو انقلاب و نظام بنابر فرمایش رهبر انقلاب به سرعت به سمت قله‌ها در حال حرکت است و هر زمان که کشور به موفقیت‌های متعدد دست پیدا می‌کند، بهانه‌ای توسط دشمن پیدا می‌شود که این حرکت را متوقف کنند.

وی با بیان اینکه حوادث سال‌های اخیر، تحریم‌ها، ترورها و جنگ تحمیلی بهانه‌های دشمن برای توقف حرکت لوکوموتیو انقلاب است، گفت: بیش از هر زمان با توجه به گذشته، صادرات نفت افزایش یافته است و ایران بدون اینکه سراغ برجام برود، به بریکس و شانگهای پیوسته و اثرات این حرکت‌ها بیشتر در آینده نمایان می‌شود.

حجت الاسلام شفیعی ادامه داد: خیلی از دارایی‌های کشور بدون امضای برجام، آزاد شد و به کشور برگرداند و بازار ارز کنترل شده است و این موارد، موفقیت برای کشور است و کشور و نظام جمهوری اسلامی ما در سطح بالاتری الگو برداری شده است.

وی با بیان اینکه باید مانند گذشته هوشیار و بیدار باشیم، خاطرنشان کرد: تقوا باعث حفظ جان و نفس، مال و ثروت انسان است و اگر تقوا و صبر پیشه کنیم، حیله دشمن به ما ضربه نمی‌رساند.

کد خبر 693432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.