داور به شمس‌آذر کمک کرد/ شخصیت تیمی ذوب‌آهن شکل گرفته است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با همت باشگاه ذوب‌آهن، شخصیت تیم به صورت کامل شکل گرفته و در این لیگ از چهار بازی توانستیم ۱۰ امتیاز کسب کنیم، امروز ذوب‌آهن حرفی برای گفتن دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ربیعی در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل شمس‌آذر قزوین و کسب سه‌امتیاز مهم اظهار کرد: یکی از عوامل تعیین‌کننده بازی امشب در هر دو نیمه، وزش باد بود که روی کیفیت بازی تأثیر داشت، به‌دلیل شرایط جغرافیایی مجبور به ارائه مدلی از بازی شدیم که خیلی سلیقه شخصی‌مان نبود، اما با تمام این تفاسیر موفق به پیروزی شدیم؛ در نیمه نخست بازی، باد موافق بر ورزشگاه قالب بود و در نیمه دوم بازی شروع خوبی نداشتیم.

وی افزود: شمس‌آذر در پنج دقیقه اول نیمه دوم فشار سنگینی به تیم ما وارد کرد و مجبور بودیم با یک بازیکن کمتر به تقابل با شمس‌آذر ادامه دهیم؛ تنها نقطه مثبت بازی امشب نتیجه آن برای من بود، در غیر این صورت شکل و مدل بازی طبق سلیقه‌مان نبود، منکر تلاش تیم خودم نیستم و تمام بازیکنان ذوب‌آهن، جانانه و با رشادت در تقابل با شمس‌آذر بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: بازی امشب برای تیم شمس‌آذر نیز سخت بود، می‌دانم که ورود به لیگ چقدر سخت است، از بازیکنان، سرمربی و مردم شهر قزوین می‌خواهم امید خود را از دست ندهند، قطعاً شمس‌آذر در تجربه‌های بعدی لیگ خواهد درخشید.

وی اضافه کرد: با همت باشگاه ذوب‌آهن، شخصیت تیم به صورت کامل شکل گرفته و در این لیگ از چهار بازی توانستیم ۱۰ امتیاز کسب کنیم، امروز ذوب‌آهن حرفی برای گفتن دارد، اگر در بازی با پرسپولیس هم کمی بیشتر همت می‌کردیم، نتیجه بهتری را برای تیم رقم می‌زدیم.

ربیعی با اشاره به اتفاقات داوری بازی تصریح کرد: نظرات کارشناسان را هنوز نشنیده‌ام، اما آنچه که از شواهد پیدا است، توپ شمس‌آذر در اوایل نیمه دوم بازی گل نشد، بازیکن ذوب‌آهن نباید اخراج می‌شد، تیم ما از دقیقه ۵۱ بازی ۱۰ نفره شد؛ پس از سه دقیقه داور چهارم با داور وسط و کمک داور مشورت کردند و یکی از بازیکنان تیم ما اخراج شد در حالی که باید بازیکن تیم کارت زرد می‌گرفت.

وی افزود: در صحنه‌ای که توپ شمس آذر منجر به گل نشد، با اطلاعاتی که از کمک داور گرفتم، گفتند که مالکیت توپ به دلیل بالا بودن آن مشخص نیست و گل به حساب نیامد، قبول دارم که گاهی در بازی‌ها اشتباهات داوری مسیر یک تیم را چقدر تحت شعاع قرار می‌دهد؛ تیم ما در سالیان گذشته جزو تیم‌هایی بود که بیشترین خطای داوری را داشت.

سرمربی ذوب‌آهن درباره روند شرایط ذوب‌آهن گفت: اگر بخواهم به طور کلی درخصوص کیفیت بازی صحبت کنم، باید بگویم که در نیمه اول بازی باد موافق با ذوب آهن بود و ۲ گل زدیم و در نیمه دوم، باد موافق با شمس‌آذر بود و آن‌ها فشار آوردند.

وی افزود: سعید دقیقی از دوستان خوب بنده است، شادی پس از بازی من بدون هیچ سوءقصد و نیتی مبنی بر بی‌ادبی به شمس‌آذر بود و اگر برداشتی از مدل شادمانی من مبنی بر بی‌ادبی به این تیم بوده از تمام اعضای باشگاه، بازیکنان و مردم شهر قزوین، ایستاده عذرخواهی می‌کنم؛ داور همه جوره به شمس‌آذر کمک کرد، داور ۹ دقیقه و ۳۰ ثانیه وقت اضافه گرفت و فکر می‌کنم هیچ حقی اجحاف نشده است.

ربیعی خاطرنشان کرد: یکی از بازیکنان ما دچار مصدومیت در ناحیه دست است و اگر وقتی از بازی گرفته شده، به نیت وقت‌کشی نبوده است، معتقدم داور همه جوره به شمس‌آذر کمک کرد تا گل از دست رفته این تیم جبران شود.

وی گفت: تحلیل‌هایی که از تیم امید می‌شود درست نیست چراکه دغدغه‌های تیم را نمی‌دانیم؛ از طرفی کمی تیم امید بدشانسی آورد و در بازی آخر اگر یکی از توپ‌ها گل می‌شد، شاید نتیجه بازی تغییرمی‌کرد.

کد خبر 693294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.