سرپل ذهاب امسال به‌طور کامل گازرسانی می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: سرپل ذهاب در سال جاری به‌طور کامل گازرسانی می‌شود و این شهرستان از لحاظ گازرسانی و استفاده از سوخت پاک، سبز اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز _پنجشنبه، سیزدهم مهرماه_ آئین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به ۸۰ روستای سرپل ذهاب با اعتبار ۲ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریالی با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد.

سید ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در ابتدای آئین افتتاح گازرسانی به ۸۰ روستا در سرپل ذهاب که با حضور محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه، شهریار حیدری نماینده مردم شهرستان سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین در روستای دشت ذهاب برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه گازرسانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن با همکاری مردم این منطقه و روستاها به نتیجه رسید و امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: در این مجموعه گازرسانی به ۸۰ روستا در شهرستان سرپل ذهاب و یک واحد صنعتی با اعتباری بیش از ۴۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که شامل ۲۳۰ کیلومتر شبکه توزیع، ۲۵ کیلومتر خط تغذیه، ۲ ایستگاه تبدیل فشار و ۲ هزار و ۱۰۰ انشعاب است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: سرپل ذهاب در سال جاری به‌طور کامل گازرسانی می‌شود و این شهرستان از لحاظ گازرسانی و استفاده از سوخت پاک، سبز اعلام می‌شود.

وی گفت: در این شهرستان ۱۹۳ روستا وجود دارد و با توجه به اقدامات انجام شده، هم‌اکنون تنها ۱۳ روستا از این شهرستان گازرسانی نشده‌اند که تا پیش از شروع فصل سرما این تعداد روستا نیز گازرسانی خواهند شد.

حسینی تصریح کرد: در حال حاضر ۹۷ درصد استان کرمانشاه از نعمت گاز بهره‌مند هستند که تا پایان سال با اقدامات گازرسانی که توسط این شرکت در حال انجام است، جمعیت شهری به ۱۰۰ درصد و جمعیت روستایی ۹۸ درصد دارای نعمت گاز خواهند شد، درمجموع ۹۹ درصد کل استان از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 693280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.