برگزاری جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از برگزاری جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با جانشین فرمانده انتظامی استان همزمان با سومین روز از هفته انتظامی در سامانه ۱۹۷ این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ مسعود طریفی اظهار کرد: برابر برنامه‌ریزی صورت گرفته، روز شنبه پانزدهم مهرماه همزمان با سومین روز از هفته انتظامی، سردار محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان، با حضور در دفتر سامانه ۱۹۷ به صورت تلفنی و حضوری پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

وی افزود: این برنامه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر اجرا می‌شود و شهروندان می‌توانند از جای جای استان اصفهان از طریق تماس با شماره تلفن ۱۹۷ مشکلات، دیدگاه‌ها و نظرات خود را با جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در میان بگذارند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: شهروندان اصفهانی نیز می‌توانند به صورت حضوری برابر زمان اعلام شده در دفتر سامانه ۱۹۷ حضور یابند.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۹۷ بهترین راه ارتباطی و دسترسی آسان برای ارتباط چهره به چهره و مستقیم مردم با فرماندهان و مسئولان انتظامی استان است، گفت: این سامانه به صورت شبانه روزی آماده دریافت نظرات، پیشنهادات، تقدیر، انتقاد یا شکایت از عملکرد مأموران پلیس است و پس از ثبت و ضبط پیام‌های مردم ظرف ۲۴ ساعت تا یک هفته به تماس‌ها و پیام‌های دریافت شده رسیدگی و نتیجه نیز از طریق پیامک یا تماس تلفنی به تماس گیرندگان اطلاع داده می‌شود.

کد خبر 693221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.